30 Ocak 2009 Cuma

Parisi Merak Edenlere

Yazan Bal küpü zaman: 19:11

Paris dünyanın en çok ilgi çeken ve merak edilen aynı zamanda da en çok ziyaret edilen şehirlerinden biri. Bir keresinde artık Paris'te yaşayanların fena halde turistten bıktıklarını duymuştum. Gidenler de pek misafirperver davranmadıklarından bahsediyorlar. Yine de tarihi dokusuyla çok cazip bir yer. Ziyaret etme şansım olmadı ama, bir fırsatını bulursam görmek isterim doğrusu.


Paris Daily Photo blogu da Paris'e adanmış bir site. Blog yazarı yaklaşık dört yıldır hiç sektirmeden her gün Paris'ten bir resim çekip sayfasına koyuyor. Bazen insanlar, bazen tarihi mekanlar, bazen de dükkanlar. Sitede gezince az da olsa Paris'te gezmiş gibi oluyorsunuz. Üstteki resim de Louvre müzesi girişine Napolyon'un yaptırdığı zafer kemeriymiş.
Paris'i merak edenlere duyurulur...

5 yorum:

AskinAy on 30 Ocak 2009 19:38 dedi ki...

bende görmek isterim aslinda bakalim artik kismet neyi gösterirse,biraz bozuk fransizcamla kurtaririm kendimi herhalde:)) sevgiler canim...

GAMZELİ ANNE on 30 Ocak 2009 20:00 dedi ki...

bende severim parisi :)) haytaımda bir kere de olsa gitmek istemyeceğim yerlerin başında geliyor inşallah kısmet olur bi gün:))hayali bile güzel

GeCe on 31 Ocak 2009 10:17 dedi ki...

ya ben hiç gitmedim ama nedense hiç ilgimi çekmiyor doğal yerleri seviyorum

Primarima on 31 Ocak 2009 14:05 dedi ki...

Herkez az çok Parisi görmek ister ama nedense ben hiç ilgilenmem Paris değilde Venedik olsa ne güzel olurdu ahh :)
İnşallah bir gün gitme fırsatım olur diyorum.
Sevgiler.

embir on 4 Şubat 2009 22:25 dedi ki...

Ben Paris'e gitmiştim ama yazın gittim sanırım sonbaharda daha güzel oluyormuş, açıkcası pek beğenmemiştim. Çok kalabalık, yollar tek yön, pahalı... evet en güzel tarafı tarihi dokusuydu.

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez