22 Ocak 2009 Perşembe

Değişik bir resim çalışması

Yazan Bal küpü zaman: 10:27
Belki biliyorsunuz yada daha önce yaptınız. Ama ben bunu daha yeni öğrendim. Oğluma aldığımız pastel boyaların içinde yazıyordu. Gece resmi yapmak istermisiniz diye. Biz gece yerine ,balık delisi oğlum için, derin dip deniz ve balıklarını çizdik. Çok hoşuna gitti.

Farklı olarak küçük bir resim kağıdını aynı yöne doğru farklı renklerle boyuyorsunuz.
Boyama bitince, üzerini tamamen siyah renkle kapatıyorsunuz.
En son bitmiş bir tükenmez kalem yada ucu olmayan 07 kalemle üzerine istediğiniz resmi çiziyorsunuz. Altından çıkan renkler çocuğunuzu çok heyecanlandıracak emin olun..

10 yorum:

Haydins on 22 Ocak 2009 11:19 dedi ki...

Eveeet okuldayken yapmistik bizde ;)

41 kitchen on 22 Ocak 2009 11:23 dedi ki...

ben çocukken çok yapardım çok da eğlenirdim aklıma geldi şimdi=)

AskinAy on 22 Ocak 2009 12:28 dedi ki...

Cok güzel bir fikir canim,paylasimin icin tesekkürler,....

GAMZELİ ANNE on 22 Ocak 2009 12:50 dedi ki...

ilkokuldayken bizde yapmıştık çok zevkliydi hey gidi günler yaaaa:))tekrar hatırlamak çok hoş teşekkürler...

Annekaz on 22 Ocak 2009 17:21 dedi ki...

bu sebeptendirki bizim evde siyah boya çabucak biter :) ben de bir pastel çalışması yapmıştım resimleri bilgisayarda duruyor kıskandım ekleyeyim bari ;)

PERİLİ KÖŞK on 22 Ocak 2009 20:15 dedi ki...

ana sınıfında kızlar yapmışlardı ,evet sürprizli bir çalışma bu ,ne çıkacak acaba ?
eğlenceniz bol olsun....

embir on 22 Ocak 2009 20:47 dedi ki...

bende bunlardan çok yapmıştım ama adını hatırlayamadım. Sihirli boya mıydı acaba? Bir de mum boya vardı. Belki de onun adı sihirli boyaydı. Mumla beyaz kağıda resim yapıyorsunuz sonra da çocuğunuzun eline veriyorsunuz suluboyayı gönlünce boyuyor sayfayı mumlu yerler boyanmadığı için ortaya süpriz resim çıkıyor.

Primarima on 22 Ocak 2009 21:12 dedi ki...

Bizimki daha bişey yapamıyor, biraz daha büyüsün de bunu deneyelim:)

Ayşe on 24 Ocak 2009 00:43 dedi ki...

ne guzel bir calisma olmus, bizimkilerde okullarinda boyle bir calisma yapmislar, ozellikle kizim cok begenmis, burada gordugum iyi oldu 15 tatilde bir gun de bu etkinligi yapalim insaallah...

Bu arada tanistigimiza memnun oldum ;) gorusmek temennisiyle,
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

çocuklar için faaliyet ararken blogunuza ulaştım. benim için çok iyi oldu :)

büşra karaca
http://www.annenotlari.com
http://www.astarve100.com

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez