16 Ocak 2009 Cuma

Mini kekler

Yazan Bal küpü zaman: 16:06
Bunlar evin erkeklerine sürpriz. Oğlum eve girer girmez kesin anne bu ev kek kokuyor diye mutfağa koşacaktır. Eşim ise yine çocuklara çalışıyorsun diye sitem edecek, sonra da mutfakta çaktırmadan 1-2 tanesini yiyecektir.
Bu keklerde de, aynı çikolatalı kekimde ki tarifi kullandım. Renkli silikon kalıplarımı her kullandığımda iyi ki almışım diyorum. Daha önce Portakal ağacının sitesinde görmüştüm. Bir yerde denk geldim ve hemen aldım. Hiç silikon kalıb kullanmamıştım, ama bunlar hem şık hem de güzel pişiriyorlar. Üzerine renkli olsun diye kesilmiş kuru meyvelerle süsledim. Genelde kekin içine eklerim ama bu da fena olmadı. Yalnız bu sefer kalıplarıma kek hamurumu fazla koymuşum o yüzden fazla kabarıp taştılar neyse ki krema görüntüyü düzeltti :)

8 yorum:

Unknown on 16 Ocak 2009 17:09 dedi ki...

Harika olmuş bunlar üzeri kremalı,meyvalı nefiss görünüyorlar.
bu silikon kaplardan bende istiyorum inşallah en kısa zamanda alabilirim

ellerine sağlık canım
öpüyorum.

41 kitchen on 16 Ocak 2009 17:49 dedi ki...

çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık. çok beğenecekler kesin=)

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ on 16 Ocak 2009 18:59 dedi ki...

çok güseller eline sağlık =)

Moonish (moonsun) on 16 Ocak 2009 23:16 dedi ki...

Hepsi sanki sekerci dukkanin vitrininden bana gulumsuyor gibi :)) Ellerine saglik sevgili Bal Kupu :))

embir on 16 Ocak 2009 23:22 dedi ki...

ufff ya nefis gözüküyorlar, şıp şıp şıp ne mi oluyor ağzımın suyu akıyor :)) Afiyet olsun.

GAMZELİ ANNE on 17 Ocak 2009 01:38 dedi ki...

ellerine sağlık bende yapcam:))

Seybe on 17 Ocak 2009 04:30 dedi ki...

Goruntu cok leziz:) Ellerine saglik..

GeCe on 17 Ocak 2009 10:59 dedi ki...

çok leziz görünüyor eline sağlık

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez