15 Ocak 2009 Perşembe

Abra ve kadabra

Yazan Bal küpü zaman: 22:52


Evet Abra kadabra , bu paylaşacağım ürün oğlum yuvadayken aldığımız bir ürün. Genelde oyuncakçılarda pek rastlamadım. Zaten anaokullarına üretim yapan bir firmaya ait galiba. Öğretmenimiz geçen yıl toplu paket almıştı. Bizde velilerle paylaşmıştık. İplerle yazı, resim yapıyorlar. Çok kolay ve zevkli. Bir süre sonra alışınca süre tutup, yarış yapabiliyor tabi ki kendisiyle. Ayrıca pek çok değişik ürünleri de var. Sitelerinde değişik alternatifleri inceleyebilirsiniz. Online satış bölümünde farklı ürünler de var. Kitaplar, oyuncaklar vs..
Yukarıda ki resimler oğlumun yaptıkları.( Küçüğümde kendini tutamayıp arada tükenmezle sanat eserleri yapmış). Ama hayal güçlerine göre çok daha farklı resimler ortaya çıkıyor. Bir göz atın isterseniz.

2 yorum:

Unknown on 16 Ocak 2009 12:42 dedi ki...

ÇOK GÜZEL BİRŞEY YAAA BAYILDIM BEN BUNA NE KADAR YARATICI

PAYLAŞIMIN İÇİN SAĞOL CANIM
HAYIRLI CUMALAR

Adsız dedi ki...

Merhaba ,

Aslında, bahsettiğiniz bu ürünle ilgili ne zamandır hissettiğim duygularımı dile getirdiniz. Bende iple yazma adlı bu ürünü 6 yaşında kızım için abravekadabra sitesinden satın almıştım. Gerçekten kalem tutma ve yazı yazma konusunda gelecek eğitim yaşamı boyunca cok iyi bir altyapı sağladığına inanıyorum.

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez