1 Ocak 2009 Perşembe

USB çoklayıcı

Yazan Bal küpü zaman: 11:00
Yeni yıl sabahı erkenden kaltık. Çocuklar saat gibi 8:00 da ayaktalar. Bu arada ilk yaptıkları kalkıp kar yağmış mı diye bakmak. Sahilde olduğumuzdan kar göremedik hala. Artık Bursa'ya gidince Uludağ'a çıkıp göreceğiz bu gidişle!!

Geçenlerde bu resime rastladım internette;

USB'ye bağlanan cihazların sayısı arttıkça dizüstü bilgisayarda bağlayacak yer kalmıyor. Resimdeki cihaz bir USB çoklayıcı. Ama bir hayli kullanışlı görünüyor. Her eve lazım cinsinden...
Her tarafımız USB doldu. O yüzden pratik bir fikir gibi geldi bana. Belki burada da satılıyordur ama benim haberim yok.

1 yorum:

VİRGO on 1 Ocak 2009 19:59 dedi ki...

iyi fikir böyle bişeye çok ihtiyaç var aynı zaman da bizim evin her yeri kablo doldu bunlara da bi çare yok mu !....
hayırlı seneler bu arada kardeşim gece beni ben de sizi mimledim affınıza sığınarak.....

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez