1 Ocak 2009 Perşembe

Sebze bahçesi

Yazan Bal küpü zaman: 20:30
Çoculara sebze yedirmek zorsa bir de böyle deneyin. Aslında herşeyi yemeye alışmaları gerekiyor ama maalesef yemiyorlar. Ben de çocuklara bir de böylesini yiyin bakalım diyorum. O tariflerden birisi bu köfteler. 2 çeşit yaptım.
1. Patates ve havuçları haşlayıp rendeledim. Pırasaları boyuna 4' e bölüp çok küçük doğradım
karnabaharları rondodan geçirdim, ikisini az yağda kavurdum, patates ve havuçla karıştırıp içine 1 yumurta sarısı ve maydanoz ekledim. Bu harcın bir kısmından yuvarlak köfteler hazırladım ve önce yumurta akına sonra galete ununa bulayıp kızarttım.

2.Harcın yarısını da biraz kıymayla karıştırdım.Bu sefer galete ununu içine koydum ve öyle pişirdim.

Artık hangisini isterlerse onu yerler :)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar öncelikle... blogunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim bu tarif te çok değişik ve çok hoşuma gitti. kesinlikle deniycem bakalım bizde nasıl bir tepki olacak... Sevgiler..

VİRGO on 1 Ocak 2009 21:34 dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş afiyet olsun

embir on 1 Ocak 2009 22:49 dedi ki...

Sizin menü tam bizlik olmuş, kujum et sever ben sebze, bir ara deneyim bunu, ikimizde mutlu oluruz :)) Afiyet olsun.

Adsız dedi ki...

iyi fikir valla sebzeleri anlamadan yerler...eline sağlık

KelebekGibi on 2 Ocak 2009 01:14 dedi ki...

Beni eklemeseydiniz blogunuzu okuyamayacaktim :) header'e bayildim, ne sevimli bir kiz resmi.
Bu sebzeli köfte cok güzel fikir, bende kizima yapmaliyim :)
Sevgiler.

GeCe on 2 Ocak 2009 10:57 dedi ki...

şahane fikir ben de çocuklara herşeyi birşekilde yedirebileceğimizi düşünüyorum sadece belki biraz daha fazla emek gerekecek

Paşa on 3 Ocak 2009 01:00 dedi ki...

güzel görünümlü eminim lezzetlidir ellerinize sağlık bu saate canım çekti:)))

gunduz68 on 6 Ocak 2009 00:10 dedi ki...

ayy ne kadar lezzetli görünüyorlar ellerine sağlık...

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez