21 Ocak 2009 Çarşamba

Elmalı Tatlı

Yazan Bal küpü zaman: 09:22



Elmayı tatlılarında kullanmayı sevenler için bu lezzet.

  • 5 elma rendeleyip şekerle pişirdim. İçine tarçın, ceviz ve biraz bisküvi ekledim. (Asıl tarifte yoktu ama tepsiden düzgün çıkması için böyle yaptım)


  • Muhallebisi için 4 yemek kaşığı nişasta, 3 yumurta sarısı, 1 kilo süt, 1 subardağı şeker,vanilya, portakal kabuğu rendesi


  • Üzeri için 3 yumurtanın akı 1su bardağı şekeri iyice çırptım

Tepsinin en altına elmalı karışımı döktüm, üzerine muhallebi, en üstede yumurta akıyla yapılan karışımı döküp, hafif pembeleşinceye kadar pişirdim..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK. ELMALI PASTALARI BENDE ÇOK SEVİYORUM. çOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR EN KISA ZAMANDA DENİYECEĞİM.

Moonish (moonsun) on 21 Ocak 2009 11:43 dedi ki...

Pastaci vitrininindeki pasta dilimleri kadar muhtesem bir goruntu :)) Afiyet olsun :))

Dilşâd on 21 Ocak 2009 21:39 dedi ki...

Selamlar..
Çok hoş görünüyor..enkısa zamanda denemeliyim..

Derya on 22 Ocak 2009 00:29 dedi ki...

Elmalı turta türündeki tüm denemelerim hüsranla sonuçlanmış biri olarak sizin tarifinizide deniycem çünkü çok güzel ve lezzetli görünüyor elinize sağlık.

Primarima on 22 Ocak 2009 21:11 dedi ki...

Offf resme bakdım önce yutkundum sonra bu ne yaa dedim.Ellerinize sağlık deneyebilirim inşallah süper duuruyor:)

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez