13 Ocak 2009 Salı

Ispanak & krep

Yazan Bal küpü zaman: 17:00

Dün akşam yemekte ıspanak vardı. Bu akşama da kaldı. Alışkanlıktan yemeklerimi az yaparım ve o akşam tüketmeye çalışırım ( en iyi ihtimalle ertesi gün öğlende kızımla yeriz ) 2. akşama kaldı mı pek sevmiyorum. Ama her zaman mümkün olmuyor tabi. Aynı yemeği ısıtıp yemekten pek hoşlanmadığım için bu akşama kalan ıspanağımı son anda biraz farklılaştırdım. Krep yapıp içine ıspanakları koydum ve sardım. Üzerine az beşamel sos ve kaşar sürüp fırınladım. Eh işte bu akşam bitiririz herhalde :)

8 yorum:

41 kitchen on 13 Ocak 2009 18:20 dedi ki...

işte yurdum hatunu budur! yenilikçi, üretici, orjinal fikirler... çöpe atıp da yazık edeceğinize ne güzel bişey yapmışsınız böyle, çok güzel görünüyor, afiyet olsun=)

GAMZELİ ANNE on 13 Ocak 2009 18:54 dedi ki...

elerine sağlık canım bizde olmasak bu kocalar ne yapar acaba ama yok anam yok yaranılmaz yinede:)))bize verseler ülkeyi kurtarırız yoktan var eden israf etmeyen hanımlar ve kendi adıma güzel bi paylaşım teşekkürler...

Adsız dedi ki...

iyi fikir. zaten krep, içine ne konsa yakışıyo.

embir on 13 Ocak 2009 20:44 dedi ki...

Ay ben çok severim sebzeli krebi, Ankara'da sürekli krep yemeğe gittiğim bir yer var. krebin üzeri bol beşamel sos ve kaşar peyniri ile süper oluyor. Sana da afiyet olsun canım

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel bir fikir. Biz kadınlar çok yaratıcıyız.

GeCe on 14 Ocak 2009 18:45 dedi ki...

aynen bende böyle kalan şeyleri değerlendiririm pazılısını yaptım da ıspanaklısını yapmamıştım nefis görünüyor

Moonish (moonsun) on 14 Ocak 2009 23:52 dedi ki...

Kesinlike Turk Kadini yaraticidir ve israfi asla sevmez :)) Afiyet olsun :))

AskinAy on 16 Ocak 2009 18:55 dedi ki...

oh oh ispanakli krep mmm,afiyetler olsun,...bende cok severim ispanakli yemekleri özelliklede böregi,sevgiler,...

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez