12 Ocak 2009 Pazartesi

Hafta sonu

Yazan Bal küpü zaman: 00:29
Hafta sonlarımız genelde yoğun geçiyor. Oğlum da evde olunca hareketlilik fazla oluyor tabi. Bir bakıyorsunuz can ciğer kuzu sarması vaziyetindeler, 5 dakika sonra ise birbirlerine girmişler. Arada ödev yapma çabalarımız da cabası. Bu hafta sonu oğlum, ödevleri ve proje ödevi (!!! daha 6 yaşındayız ama başladık işte) dışında arkadaşlarına bir de kitap ayıracı yaptı. Sözüm ona en çok bu ayıraçları yapmayı sevmiş. Belki tek tek arkadaşlarının isimlerini yazdık ondan, belki de onlara hediye edeceği içindir, çok severek yaptı. Ödevi de sayılar hakkında bir afiş hazırlamaktı. Onu da hazırladı ve okuluna götürdü. Bakalım öğretmeni beğenecek mi?

8 yorum:

embir on 12 Ocak 2009 14:01 dedi ki...

bayıldım sizin projelerinize, aklıma ne geldi. Acaba müfredatta yani çocukların kazanımlarında ailelerin çocukları ile birlikte yaratıcılıklarını arttırmak diye bir hedef mi var? Tüm çalışmalarda ailelerden yardım alınıyor. Bence olabilir. Bizimde afetlerle ilgili bir kitabımız var. Onda da hedef grup ilköğretim 4. sınıf ve üzeri öğrenciler ile öğrencilerin aileleri ve öğretmenleri. Bence kesin böyle....

Bal küpü on 12 Ocak 2009 14:29 dedi ki...

Evet herhalde amaç bu. Ayrıca çocuklar ailelerinin yardımıyla araştırma ve geliştirme yapıyorlar. Bizim zamanımızda ki dönem ödevlerinden iyidir bence. Geçen yıl hayalimde ki oyuncak projesi yapmıştık mesela 5 yaş çocuğu için zor ama aileyle birlikte yapılınca çok zevkli oluyor gerçekten.

manii on 12 Ocak 2009 14:56 dedi ki...

Bu hafta sonu aynı bizde sizin gibi,proje ödevi hazırladık hemde aynı konu,bugün teslim etti kızım bende bugün yayınlayacaktım yazımı isabet olmuş.Kitap ayraçlarıda çok güzel olmuş ayrıca ellerinize sağlık

Paşa on 12 Ocak 2009 21:50 dedi ki...

embir dediği doğrudur olabilir grup çalışmaları hazırlanıyor hep okullarda bu arada ayıraçlarınızda çok güzel olmuş ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

amaç doğru velileri de teşvik etmek. ama çoğu veli yanlış yapıyor çocuğum iyi puan alsın diye habire kendileri yapıyor. çocuğada bişe kalmıyor. Sizin ayraçlarınıza bayıldım.

Adsız dedi ki...

şu sayılarla ilgili olana bayıldım. benim oğlum da sayılarla bozdu bu ara. biz de mi yapsak? dedim şimdi :)

GeCe on 13 Ocak 2009 14:04 dedi ki...

aa ne güzel şeyler yapmışsınız isimleri yazan kitap ayıraçlarını çocuklar daha bir hevesle kullanacaktır

Mavi Bahçe on 23 Mart 2009 12:18 dedi ki...

çok güzel olmuş projeleriniz özelliklede ayraçlarınız.Sevgiler

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez