2 Ocak 2009 Cuma

Sevgili VİRGO tarafından mimlenmişim

Yazan Bal küpü zaman: 12:30
Sorular da bayağı özenle hazırlanmış. Blogum daha çok yeni bu da benim ilk mimim. Cevaplarıma ben de şaşırdım desem yalan olmaz. Tek kelimeyle anlatma işi de zormuş hani...

1. En sevdiğiniz kelime nedir?
Anne.

2. En nefret ettiğiniz kelime nedir?
Yapamazsın.

3. Sizi ne heyecanlandırır?
Şu an için BLOGUM çok yeni çünkü.

4. Heyecanınızı ne öldürür?
Paylaşılmaması.

5. En sevdiğiniz ses nedir?
Sabahları öten kuş sesleri.

6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
Durmadan damlayan su sesi.

7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
Kesinlikle doktor olamazdım çok mesuliyeti var.

8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
(Bu Annekaz'la aynı ) Güzel bir sesim olmasını çok isterdim.

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
Herkesin iyi ve kötü yanları var, hiç bir şey dışarıdan göründüğü gibi değil. O yüzden kendimi değil ama kendim olmayı seviyorum..

10. Nerede yaşamak isterdiniz?
Bahçeli evlerin olduğu bir site de ve tüm sevdiklerimle. Ortamı güzelleştiren insanlardır çünkü...

11. En önemli kusurunuz?
Programlı yaşayamamak.

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz?
Alışverişi sevmek. (bastırmaya çalışıyorum işte)

13. Kahramanınız kim?
Beyaz atlı prensim. O olmasa napardım ben?

14. En çok kullandığınız küfür nedir?
Kızınca şaşkın derim hep çok nadiren de salak.

15. Şu andaki ruh haliniz?
Sakin.

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
Ne ekersen onu biçersin.

17. Mutluluk rüyanız nedir?
Sıra sıra kavak ağaçlarının arasında üzerimde beyaz bir elbise, eşim ve çocuklarımla elele koşuyoruz.
18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?
Halinden hep şikayetci olmak.

19. Nasıl ölmek istersiniz?
Evimde, yatağımda ,yaşlanmış ve yanımda çocuklarım ve eşimle, acı çekmeden kimseye yük olmadan, bir nefesle ve sakince.

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrının size ne söylemesini istersiniz?
Senden razıyım kulum.

Valla sorulardan sonra ben de kabul ederlerse Moonsun ve Eylülbahçesi ' ni mimiliyorum. Kolay gelsin..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

blogspota taşınma işim bitmişti sorular zormuş ama ilk fırsatta keyifle cevaplamaya çalışırım arkadaşım teşekkürler

Moonish (moonsun) on 2 Ocak 2009 22:20 dedi ki...

Amanin ne zor mimimis bu boyle :))
Canim Bal Kupum, en kisa zamanda yerine getirmeye calisacagim mimini :)) Kocaman sevgiler gonderdim :))

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez