3 Ocak 2009 Cumartesi

Aplike yatak örtüm

Yazan Bal küpü zaman: 01:06
Bu yatak örtüsü anneciğimin marifeti. Ellerine sağlık annecim. Çok severek kullanıyorum. Allah sana sağlıklı ve uzuuun bir ömür versin inşallah. Ayrıyız ama iyi olmanız bile beni teselli ediyor.



Perdesini de annecim elleriyle dikti. Aynı figürleri perdeye de aplike ettik.
Kızım olduktan sonra, oğlumun bebeklik odasını ona verdik. İyi ki mavili bir takım almamışım. Kız çocuğuna da uyan bir oda oldu. Oğlum ise hızla büyüyeceği için bu sefer biraz daha genç odası tarzında olsun istedik. Mobilya ve kumaşları IKEA'dan aldık. Kendimizin monte etmesi biraz sıkıntılı idi. Eşim bayağı yoruldu. Ama mobilyaları parça parça aldık. Önce yatağını aldık. 1-2 ay sonra dolap, daha sonra masa ve raflar. Bu alım gücü için kolaylık oldu.
Anneciğime yardımları için teşekkür ediyorum.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

yatak çok kullanışlı görünüyor. altta çekmeceler olması çok iyi. annenizin de ellerine sağlık. yatak örtüsü ve perdelerle mükemmel bir takım oluşturmuş.

GeCe on 3 Ocak 2009 13:15 dedi ki...

ikeanın bu modelini çok severim gerçekten acayip uyumlu bir örtü olmuş çok güzel diğer eşyaları da beyaz alsanız çok hoş olur

HUYSUZBALIK on 3 Ocak 2009 14:11 dedi ki...

Çok güzel bir örtü olmuş. İkeada bu kanepeyii görünce bayılmıştım ben de. Annecinin ellerine sağlık. Sevgiler...

Paşa on 3 Ocak 2009 16:10 dedi ki...

çok hoş olmuş güle güle kullanın...çok modern ve hoş görünümü var...

Yelda on 3 Ocak 2009 21:11 dedi ki...

Ellerine sağlık annenizin çok şık olmuş

embir on 4 Ocak 2009 20:24 dedi ki...

çook ama çok beğendim, emeği olan herkesin emeğine sağlık.

İçimden Geldiği Gibi on 6 Ocak 2009 01:22 dedi ki...

çok zevkli duruyor.tebrik ederim annenizi ve sizi..

Mavi Bahçe on 23 Mart 2009 13:07 dedi ki...

odanız çok tatlı olmuş.Bu arada annenizin ellerine sağlık

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez