2 Mart 2009 Pazartesi

Susamlı küpler

Yazan Bal küpü zaman: 08:42


Pazartesi telaşı başladı. Hafta sonu yaptım, severek yediler :)

Çocuklar için atıştırmalık susamlı küpler.

  • 1 yumurta ( sarısı içine akı dışına)
  • 1 çay bardağı yoğurt
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 paket margarin ( ben 2 yemek kaşığı tereyağ koydum)
  • kabartma tozu
  • biraz kaşar rendesi
  • 1 yemek kaşığı tuz, biraz şeker
  • 1 yemek kaşığı sirke
  • Aldığı kadar un
Hepsini karıştırıp, rulo yaptım, küçük küçük kesip önce yumurta akına sonra susama bulayıp pişirdim.

11 yorum:

kardelen on 2 Mart 2009 09:47 dedi ki...

çok güzel olmuşlar tam atıştırmalık bende oğluşuma yaparım artık tarif için teşekkürler sevgilerimle...

Esra'nın Mutfağı on 2 Mart 2009 10:00 dedi ki...

Ne zamandır tuzlu pasta canım çekiyodu. Tam hayalimdeki tuzlu pasta bu. Ellerine sağlık denicem.

Ayca Karaoglan on 2 Mart 2009 10:08 dedi ki...

Hımmm nefiis görünüyor. Ellerine sağlık :) İyi haftalar...

Ayşe on 2 Mart 2009 11:13 dedi ki...

Ellerine saglik, hem lezzetli hemde besleyici ;) epeydir tuzlu birsey yapmiyorum, bugun bunu yapmak icin guzel bir gun aslinda ;)

SMİLENA on 2 Mart 2009 13:22 dedi ki...

ellerine sağlık.benimkiler de çok seviyor bu tür atıştırmaları.
mutlu bir hafta dilerim...

AskinAy on 2 Mart 2009 13:23 dedi ki...

ellerine saglik canim harika görünüyor haftaniz mutlu gecsin sevgiler....

Mutfaknotlari on 2 Mart 2009 13:27 dedi ki...

ellerine sağlık çayın yanında nasılda güzel olur

Nazpek on 2 Mart 2009 13:59 dedi ki...

Merhaba
Elinize sağlık nefis görünüyor.bende çok severim susamlı lezzetleri

Aşk Meleği on 2 Mart 2009 22:03 dedi ki...

çok güzel ve leziz gözüküyorlar ellerine sağlık... denemem gerek :))

Adsız dedi ki...

çok şık ve lezziz görünüyorlar elerine sağlık canım....

Primarima on 4 Mart 2009 16:18 dedi ki...

oh ohh bunlar nasıl yenmezki?
ellerine sağlık tam çay keyfi için.

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez