7 Mart 2009 Cumartesi

Vattoz'la Müzik Dinlemek

Yazan Bal küpü zaman: 18:30

Fizy ile Müzik Dinlemek yazıma gelen bir yorum üzerine fizy'ye benzer bir site daha öğrendim.
Bu sitenin fizy'ye üstünlüğü çalma listesi oluşturabilmeniz. Şu an bana hız konusunda sıkıntısı var gibi geldi.
Fizy'de takılmadan dinlenebiliyor. Fakat fikir güzel. Hız problemini çözerlerse gayet kullanışlı olur.
Ayrıca tarayıcınızı kapatıp açsanız bile siteye tekrar bağlanınca çalma listeniz yerinde duruyor. İyi dinlemeler...

9 yorum:

kardelen on 7 Mart 2009 20:59 dedi ki...

teşekkürler Bal küpü çok güzel bir site ne güzel ismini yaz istediğin sanatçı yada şarkının hemen dinle.. sevgilerimle..

AskinAy on 7 Mart 2009 21:36 dedi ki...

Süper canim yaa:)cok sagol öptüm seni sevgiler..

zehra on 7 Mart 2009 22:20 dedi ki...

bılmıyodum boyle bır sıtenın oldugunu cok saolun paylasım ıcın

Unknown on 8 Mart 2009 13:43 dedi ki...

Kandilin mübarek olsun
sevgiler

Paşa on 8 Mart 2009 15:03 dedi ki...

kandilin mübarek kadınlar günün kutlu olsun canım sevgiler...

öykü on 8 Mart 2009 20:40 dedi ki...

Bende cok begendım bı de bloglarımızaa muzık eklemek konusunda muzıcons ayarında bı sıte bulabılsek:)
sevgılerımle

Bal küpü on 8 Mart 2009 23:07 dedi ki...

Çok teşekkür ederim,herkesin kandili mübarek olsun..

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com on 8 Mart 2009 23:39 dedi ki...

Fizy'den şaşmam ben :)

Adsız dedi ki...

valla bayıldım siteye...
paylaşım için çok teşekkür ederim..

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez