26 Mart 2009 Perşembe

Google'dan Blog Trafiğinizi Takip Edin

Yazan Bal küpü zaman: 08:30
Blog'unuzun ne sıklıkla, ne kadar ziyaret edildiğini takip etmek için değişik araçlar var. Ben şimdiye kadar StatCounter'ı kullanıyordum. Bu arada Google da Google Analytics adında bir hizmet çıkarmış. Herhangi bir ücret yok.
Google Analytics'e üye olup sonrasında üretilen script'i sayfanızın içinde bir yere kopyalamanız gerekiyor. Bunun için kenarlara konabilen HTML gadget'ları kullanabilirsiniz. Analytics'e giriş yaptıktan sonra sitenizin trafiğine dair görsel raporlar alabiliyorsunuz.
Bir süre deneyeceğim, bakalım Google yine farklı birşeyler ortaya koymuş mu?

13 yorum:

Moonish (moonsun) on 26 Mart 2009 11:42 dedi ki...

Ben denemistim bunu ama bir sure sonra durdu, hersey sifirlandi...

denizanasi on 26 Mart 2009 12:48 dedi ki...

evet bunu ben de epeydir kullanıyorum. ancak bazı bilgiler yeterli değilmiş gibi geliyor. sitemeterdeki bilgiler ile analyticdeki bilgiler tutmuyor. ama aslında benim merak ettiğim şu hangi kelimelerle siteye gelindiği. ancak bunu bir türlü bulamadım henüz:)

kardelen on 26 Mart 2009 12:54 dedi ki...

Bilgi için teşekkürler bende deneyeceğim sayenizde bakalım ne olacak sevgilerimle...

zehra on 26 Mart 2009 13:18 dedi ki...

bende denemeye calısacagım pek beceremem bu tarz seylerı ama bır bakalım

Bal küpü on 26 Mart 2009 13:28 dedi ki...

Statcounter'da keyword analysis diye bir bolum var, buradan arama motorlardan hangi aramalar yapilmis da gelinmis oldugu gorunuyor.

serrose on 26 Mart 2009 13:45 dedi ki...

benim de sifirlandi :(
ve simdi hic bisey yok :(

kubra zeynep kara on 26 Mart 2009 14:57 dedi ki...

ilcincmis benim blogum cok yeni belki ilerde denerim saolun guzel bir paylasim olmus

Ayca Karaoglan on 26 Mart 2009 16:12 dedi ki...

canım,2 gün önce kaydettim ben de site ve bloglarımı. bakalım, umarım bizim istatistiklerimiz de sıfırlanmaz...

Paşa on 26 Mart 2009 20:19 dedi ki...

uzun zamnadır var ve sürekli takip ediyorum..

tasarım mekani on 26 Mart 2009 20:58 dedi ki...

PAYLASIM icin tskler.. Sen eklersen memnun kalip kalmadigini bize bildirirsen iyi olur. bizde ona gore ekleme yapariz. medinem

Bal küpü on 27 Mart 2009 08:06 dedi ki...

Aslında Statcounter'dan memnunum ama Google'da deneyip farklı bir şeyler var mı diye merak ettim işte :)
Şu sıfırlanma Statcounter'de hiç olmadı, bakalım göreceğiz burası nasıl ?

GeCe on 28 Mart 2009 17:30 dedi ki...

canım bu yeni değil çok uzun zamandır var yıllardır kullanıyorum ben blogdan önce başka sitelere de kullandım

doğrusu hiçbir içerik takip sitesi bu akdar iyi değil her açıdan inceleyip siteni geliştirmene olanak tanıyor

ben tüm sitelerimde sadece bunu kullanıyorum

sıfırlanmasının nedeni kodun yanlışlıkla silinmiş olabilmesi durumunda mümkün

Rasih on 31 Mart 2012 21:51 dedi ki...

Selam, Google görevler gerçekten çok kullanışlı. Eğer bir android işletim sistemli aracınız varsa, vazgeçilmez hale geliyor. Tabi bu uygulama biraz kurcalayarak bulunabilir ancak, sizde bunu kolaylaştırmışsınız. Teşekkürler.

Rasih
www.gulayogretmen.net

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez