4 Mart 2009 Çarşamba

Tahinli & Haşhaş Tohumlu Kek

Yazan Bal küpü zaman: 14:42

Delicious cake


Çocuklar için besleyici, faydalı ve farklı bir kek yapmaya ne dersiniz? Mutlaka deneyin çok leziz oluyor. Acaba sever mi? diye şüphe içindeyseniz haşhaş tohumlarını azaltabilirsiniz, ya da içine biraz portakal rendeleyebilirsiniz. Gerisi size kalmış :)Tabi yalnızca çocuklara değil,misafirlerimize de ikram ederiz biz bunu değil mi ama ?

3 yumurta
3 çay bardağı şeker
1 çay bardağı haşhaş tohumu
1/2 çay bardağı tahin
1 çay bardağı dövülmüş ceviz
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı süt
3 çay bardağı un
Kabartma tozu, vanilya

12 yorum:

Nur on 4 Mart 2009 18:27 dedi ki...

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık..

Esra'nın Mutfağı on 4 Mart 2009 18:44 dedi ki...

yağı da çok değilmiş.aslında çok hafif bir kek bu. ellerine sağlık:)

AskinAy on 4 Mart 2009 19:20 dedi ki...

portakallida cok lezzetli olur bencede ellerine saglik..

Adsız dedi ki...

Bize yaptı sağ olsun balküpü,
hemen tarifleri aldık,en yakın zamandada yaptım.
Çok lezzetli oldu arkadasım.
Ailece çok beğendik.
öpüyorum...üsküdar

kardelen on 4 Mart 2009 23:13 dedi ki...

çok ilginiç ve bir o kadarda lezzetli bir kek gibi görünüyo bende kek yapmayı çok seviyorum bu tarifide en kısa zamanda deneyeceğim inşallah tarif için teşekkürler elinize sağlık sevgilerimle...

biyasimadahagirdim on 5 Mart 2009 00:41 dedi ki...

ablam haşhaş tohumlu ıslak bi kek yapıyodu onu da severdim ama tahinliyi çok merak ettim, haftasonu denicem unutmazsam teşekkürler tarif için;)

zehra on 5 Mart 2009 02:13 dedi ki...

cok guzel gorunuyor ellerınıze saglık

Paşa on 5 Mart 2009 14:02 dedi ki...

hıımm nefis görünüyüo ellerine sağlık

SMİLENA on 5 Mart 2009 23:48 dedi ki...

hiç denemedim haşaşlı birşeyler ama denemek gerek.ellerine sağlık...

Moonish (moonsun) on 6 Mart 2009 04:32 dedi ki...

Ellerine saglik sevgili Bal Kupu :)) Afiyet olsun :)

Hayal Arkadaşlarım on 6 Mart 2009 08:32 dedi ki...

Yeni takipçinizim :) Sevgiler

Adsız dedi ki...

merhaba kek nefıs görunuyor elıne sağlık

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez