9 Mart 2009 Pazartesi

Kız Çocuklarına Elbise Modelleri

Yazan Bal küpü zaman: 10:00
Kız çocukları için ,tabi aslında herkes için güzel elbise modelleri var bu sitede. Dikiş bilenler için bu modellerin kolay olduğunu düşünüyorum.
Annecim model arar durur. İlla torununa bir şey dikecek:) Çok güzel diker, ama ben yorulma , uğraşma diyorum. Dikiş, sabır işi. Üzülüyorum yoruluyor diye. Ama o zevk alıyorum çocuklarıma dikmekten diyor. Sağolsun o emek veriyor, biz de severek giydiriyoruz.
Bu siteyi sana yolluyorum annecim, artık bir fikir edinirsin :)
Bu hafta sonumuz hareketli geçti. Ama makina yanımda olmadığı için fotoğraflar ve yapılanlar akşama eklenecek ancak :(
Bu arada herkesin geçen kandili hayırlı olsun. Dün akşam TRT'nin hazırladığı programı izledim. Farklı coğrafyadaki insanlarla, ortak manevi duygularla dolu bir atmosfer yaşattılar. Çok beğendim, tebrikler...

21 yorum:

zehra on 9 Mart 2009 15:32 dedi ki...

ay bunlar cok sekerler acaba benımkının cınsıyetı ne her gordugume delırıyorum :)

AskinAy on 9 Mart 2009 16:24 dedi ki...

civil civil renkler cok ciciler:)

SMİLENA on 9 Mart 2009 16:58 dedi ki...

ah bir kızım olsa...

Moonish (moonsun) on 9 Mart 2009 17:00 dedi ki...

:)) Elbiseler cok cici Bal Kup'um :)) Bu arada hayirlar olsun insallah beni ruyanda gormussun :)) Insallah iyi bir seydir :)) Kocman opuyorum seni Bal Kup'um :)

Mail: moonsun11@gmail.com

Selma on 9 Mart 2009 17:04 dedi ki...

Sonunda aradığımı buldum. Çok teşekkürler..

Adsız dedi ki...

bayıldım çokçok şirinler...

Adsız dedi ki...

çokk ciciler bayıldım, hemen yeğenime için diktirtmem lazım, annem diksin bakalım torununa :)

leyya on 9 Mart 2009 19:56 dedi ki...

ay ne kız çocugu )))bunları ben giyerim vala))bi de dikebilsem yaa.

Primarima on 10 Mart 2009 18:58 dedi ki...

hepsi harika ama sarı olana aşık oldum ben yaa:)

Unknown on 10 Mart 2009 23:52 dedi ki...

bayıldım..bunların büyükleri varmı ki?

Hayal Arkadaşlarım on 11 Mart 2009 08:43 dedi ki...

Bayıldım bu elbiselere. Bence her kadının azda olsa dikiş bilmesi lazım. Ben bilmiyorum gerçi ama :( Öğrenebilmek iin önce dikiş makinesi almak lazım. Var mı önerdiğiniz küçük bir model.

Bal küpü on 11 Mart 2009 10:02 dedi ki...

Sevgili İnci, maalesef bende dikiş bilmeyen gurubundayım :( Belki annem iyi diktiği için, hiç öğrenme hevesim olmamıştı. Ama şimdi acaba ? diyorum, yapabileceğimi bilsem alıcam ama :)
Bu arada küçük makina sormuşsun Ayça mini dikiş makinası kullanıyor, çok memnunum dedi, sanırım Artes mini dikş makinası diye geçiyor, bir bak netten. Ama kimisi de iyi olmadığını söylüyor, bilemiyorum.
Kesinlikle dikiş bilmek lazım, hele kız annesi olunca şartmış :)

Bursada Moda on 11 Mart 2009 13:10 dedi ki...

Merhabalar.
Blogunuzla yeni tanışma fırsatım oldu ve beğenerek okudum herşeyi. Bundan sonra sıkı takipçinizim..
Bu arada elbiseler çok cici renkleride acayip hoşuma gitti...
Sevgiler...

Ayşe on 11 Mart 2009 23:31 dedi ki...

elbiseleri cok begendim, hepside cok seker ve civil civil...cocuk olasi geliyor insanin...ve bir de dikisten anlamak isteyesi... ;)

Butikpartim on 22 Mart 2009 19:33 dedi ki...

Bayıldım bu elbiselere,rengarenk..

gökçenur dedi ki...

Bu elbiseleri kardeşime yaptırıcağım ama büyüyünce daha 1 aylık

KelebekGibi on 9 Haziran 2009 12:09 dedi ki...

Cok güzeller, keske dikis makinam olsa dedim bir an az cok dikis biliyorum ama makina olmayinca bakiyorum sadece :)
Sevgiler

periqızı dedi ki...

ya bunların anlatımı yoqmuuuu

fatma on 26 Şubat 2012 11:36 dedi ki...

bu elbiseler çok güzel ben 23 nisanda öğrencilerimle gösteri yapacağım ama siyah puanlı kırmızı elbise istiyorum. ama dikmek gibi bir yeteneğim yok. nasıl bulabilirim yardımcı olur musunuz

fatma on 26 Şubat 2012 11:39 dedi ki...

bu elbiseler çok güzel.ben öğretmenim 23 nisan gösterim için öğrencilerime siyah puanlı kırmızı bir elbise arıyorum nerden bulabilirim. dikiş bilmiyorum.bana yardımcı olabilir misiniz

Adsız dedi ki...

merhaba ben zeynep 2 kızım var elbiseler çok güzel kalıplarını nereden bulabilirim

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez