31 Mart 2009 Salı

Darıca Hayvanat Bahçesi

Yazan Bal küpü zaman: 09:35
Hafta sonu, sonrasında bol bol gezeriz diye düşünüp sabahın köründe oy vermeye gittik. Tabi ki fikir pür telaş hanım olan bana aitti. :) Neyse herkes aynı şeyi düşünmüş olacak ki 1 saate yakın sıra bekledik. Vatana millete hayırlı olsun bakalım.

Ama hava öyle güzeldi ki napayım. Sonrasında sahilde yürüdük, kahvaltı ettik. Nereye gitsek derken, ne zamandır düşündüğümüz Bosphorus zoo gezimizi yapmaya karar verdik.

Çocuklara bahsetmedik tam bir sürpriz oldu. İyi ki gitmişiz çok beğendiler. Sanırım 2 saat gezmişizdir.

Zavallı kızım kendini kaptırmış yorulduğunu bile anlamamış hep yürüdü. Kucağınıza alın demek bile aklına gelmedi! Tabi biz sonunda dayanamayıp kızım kucağımıza alalım mı? yoruldun mu? diye sorunca nasıl sevindi. Şaşkınlıktan ve meraktan hiç aklına gelmemiş.

Neler vardı neler. Aslanlar, jaguar,leopar,zebra, lamalar, papağanlar, penguenler, ayılar {ben çocukken sokakta nasıl oynatıyorlardı zavallıları}

ayıcık

aslan

Maymunlar, dev kaplumbağa, şempanzeler {müthişler, bizden cama vurup yemek istediler, kızdılar, çok tatlıydılar bayıldım onlara}

Kuzular, keçiler {elleriyle beslediler çocuklar}, ponyler, sürüngenlerin bir sürü çeşiti{rüyama girecekler sandım}balıklar ve unuttuğum bir sürü hayvan.

hayvanat bahçesi

tavus

Çok eski ve yerleşmiş bir hayvanat bahçesi, bitki örtüsü filan çok güzel ama maalesef diyorum çok pisti. İyi ki bahar da gitmişiz de hiç kokmuyordu.

Ama akvaryumların camları filan pis ve bakımsızdı. Bir sürü para gerekiyor bu işler için tabi. Bir sürü yiyecek bir sürü bakıcı vs...

balık

Bir de çocukların oyun alanı da ilgisiz kalmış. Teorikte güzel ama, hani şu korku filmlerinde olur ya terkedilmiş, ıssız lunapark görüntülerini hatırlattı bana.

Çocukların atlı karıncasını ve uçan salıncaklarını kendimiz itleyerek döndürdük. Hiç kimse yoktu. Ama çoook eğlendik. Beni bile döndürdüler. Naparsın kendi işimizi kendimiz hallettik :)

Yalnız ağaçlar, peyzaj, minik havuzlar, güzel ve birbirinden farklı hayvanlar için görülmeye değer bir yer.

14 yorum:

tasarım mekani on 31 Mart 2009 10:02 dedi ki...

Ne iyi etmissiniz... Boyle geziler, tatli kacamaklar cok iyi geliyor. Sevgiler, medinem

Adsız dedi ki...

bende gitmişdim oraya ve sana katılıyorum çok güzel demişsin korku filmlerindeki terkedilmiş lunapark gibi diye.Kaç sene önce gittiğimde öyleydi demek halen öyle...

Moonish (moonsun) on 31 Mart 2009 11:08 dedi ki...

Cok tatlilar orda olmak vardi simdi :))

frambuazlı ruh pastasıyım on 31 Mart 2009 11:12 dedi ki...

pengueeen, ben en cok onlari, bir de panda görmek istiyorum ama en yakın almanyaa var sanırım panada :P

Paşa on 31 Mart 2009 11:53 dedi ki...

bende paşayı götürmek istiyorum ama bize çok uzak...

Yıldız on 31 Mart 2009 12:54 dedi ki...

Tavuskuşuna bayıldım renkleri çok güzel İzmir hayvanat bahçesinde görmüştüm ama o kadar bekledim bana böyle ihtişamlı şekilde kuyruğunu göstermedi :)
Sevgiler..........

Bal küpü on 31 Mart 2009 14:10 dedi ki...

Nalan, demek ki hiç bir şey değişmemiş ben de yaza yeni giriyoruz diye bakımsız olduğunu düşünmüştüm.

Panda maalesef yok, tabi sayılılar yeryüzünde üzücü ama :( Ama bir sürü penguen var.

Sevgili Yıldız, tavuskuşu çok artistti, bir şov yaptı ki sorma :)
Kuyruğunu titretmeler, 360'c dönmeler filan, güzeldi gerçekten.

İnşallah Paşa'da bir gün görür. Biz Anadolu yakasında olunca çok uzak kalmıyor aslında :)Ama erken çıkarsanız karşıdan da gelinebilir belki ;)

♥ŞANSLI♥ on 31 Mart 2009 14:46 dedi ki...

Çok iyi yapmışsınız. Ben hiç gitmedim ama gitmek istiyordum.Hep merak ediyordum,eski hayvanat bahçeleri gibi bakımsızmı diye...
Buna çok üzüdüm!Tabiki gitmeye değer ama neden herşeyin ucu kırık?
Çocuklarınıza ve size sevgiler.

Bal küpü on 31 Mart 2009 15:12 dedi ki...

Çok hakısın Şanslı, niye bizim ülkemizde de pırıl pırıl, bakımlı dev akvaryumlar, temiz kafesler olmasın.

Girişler bedava değil bir sürüde para geliyordur muhtemelen.

Ama aslan yattığı yerden belli olur diye boşuna dememişler, milletce şu sokağa çöp atmama işini bile çözemedik hala!!!

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ on 31 Mart 2009 17:06 dedi ki...

oohh ne güzel süper bi hafta sonu =)iyi yapmıssınız sevgiler

SİBEL - engüzeltatlar on 31 Mart 2009 17:34 dedi ki...

Geçen sene mayıs ayında gitmiştik bizde. Oğlum bayılıyor hayvanlara.. Ama dediğin çok doğru, terkedilmiş gibi her yer çok bakımsızdı.

♥ŞANSLI♥ on 1 Nisan 2009 19:16 dedi ki...

Sana katılıyorum canım
İyi akşamlar

Primarima on 2 Nisan 2009 20:59 dedi ki...

Bir dönem kapatılıyor dıye haber cıkmısdı acıkmıymıs hala haberım yokdu.

GeCe on 4 Nisan 2009 20:48 dedi ki...

çok güzel resimler bizde hep gidicez ama bakalım ne zaman bunları görünce şart oldu artık

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez