20 Mart 2009 Cuma

Kuşbakışı Venedik

Yazan Bal küpü zaman: 13:59
82624149 10

Pek çok insanın hayallerini süsleyen, gondollar ve kanallar şehri Venedik. Aşkın ve aşıkların bulunmak isteyecekleri sayılı şehirlerden, belki de ilk sırada.

Bu adreste Venedik'in yukarıdan çekilmiş fotoğrafları var. Gezmesi güzel olsa gerek ama yukarıdan bakınca yaşaması zor bir yer gibi. Ulaşım çok sıkıntılı görünüyor. Yürüyerek gidebileceğiniz yer çok sınırlı. Dünya gözüyle görürüz inşallah.

Bizim İstanbul'umuzun da altta kalır yanı yok aslında ama maalesef biz tarihi dokuyu gerektiği gibi koruyamamışız. İstanbul'da eski binaların yanında çirkin gökdelenler, tipsiz oteller, estetikten mahrum apartmanlar, gecekondular her yeri doldurmuş durumda. Bu resimlere bakınca hiç öyle dokuyu bozan birşey göremiyorsunuz. Son yıllarda bir miktar iyileşmeler olsa da daha çok yol katetmemiz gerekiyor anlaşılan.

Bir ara İstanbul'da Saltanat kayığından bahsediliyordu ama hiç göremedim nedense. Boğaz ve Haliç'i yeterince güzeleştirip dünyaya tanıtamadık bence.

7 yorum:

tasarım mekani on 21 Mart 2009 11:50 dedi ki...

haklisiniz.. bu konuda bende cok duyarliyim en az sizin kadar. Istanbul turistler icin sadece sanki sultanahmet... ve kapali carsi. Oysa kesfedecek ve bakimsiz kalmis o kadar guzel mekanlar var ki... Istanbul... ozlem duydugum sehir.. sevgiler, medinem

GeCe on 21 Mart 2009 12:11 dedi ki...

ben venediğer iki kere gitmiş ve pek beğenmemiş biri olarak söyleyebilirim ki bizim istanbul daha güzel ama onlar çok akıllı herşeyi turistik yapmışlar yani pes

bir de hep sıcakta gittiğimden olsa gerek kanallar kokuyor ve yeşil alan neredeyse hiç yok her yer koyu gri kirli su ve betondan oluşuyor renksiz bir şehir doğrusu ben doğal yerleri sevdiğimden bana iç acıcı gelmedi

Bal küpü on 21 Mart 2009 18:42 dedi ki...

Hakikaten Gece bir kaç kişiden daha benzer şeyleri duymuştum şu kanalların kokması filan :(
Tasarım mekanı keşfedecek çook yer var haklısın gerçekten.

Moonish (moonsun) on 21 Mart 2009 20:34 dedi ki...

Orda olmak vardi simdi :))

Haklisin Bal Kupum, yukaridan istanbul'a bakinca inanilmaz duzensiz gorunuyor, keske biraz daha duyarli olabilsek...

AskinAy on 22 Mart 2009 20:55 dedi ki...

waauw harika bir görüntü,manzara süper..

Primarima on 25 Mart 2009 00:16 dedi ki...

Çok çok görmek istediğim bir yer.

e. t. on 26 Ağustos 2009 14:35 dedi ki...

Selam, bloğunuza ilk gelişim. Çok şeymi kaçırmışım galiba:)yorumlarda da bir çok tanıdıkla karşılaşmak ne güzel :)
Ben bu yazın başında gittim, sende bizzat gidip görürsün inşallah.
Doğrusu ben çok beğendim ve çok sevdim. koku falanda duymadık, belki sıcağın etkisi olabilir.
Böyle yukardan bütün olarak görmekte çook güzel oldu.
Paylaşımın için teşekkür ederim.

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez