10 Mart 2009 Salı

Yunus Gösterileri & Ev Yapımı Lahmacun

Yazan Bal küpü zaman: 00:15

Hafta sonunda eski bir arkadaşım ve ailesiyle birlikte Yunus gösteri merkezine gittik. Çocuklar çok istiyordu. Hep beraber toplandık ve sabah ilk gösteriye gittik.
Yunuslar, beyaz balinalar , morslar çok güzel bir gösteri sunuyorlar. Zaten bizim çocuk; balık, deniz, okyanus meraklısı. Bilmediği deniz canlısı yok. Bayıldı gösteriye.

Ben de hayretle izledim. Nasıl eğitebilmişler hayran oldum. Şu insanlardan korkulur gerçekten :) Yunuslar ve beyaz balinalar o kadar şirindi ki, sanki havuza girsem, hiiiç korkmadan yüzeceğim sandım.


Oradan arkadaşıma gittik. Üsküdar'lı arkadaşım benim, bize kendi elleriyle lahmacun yaptı. Sabah erkenden kalkmış; içini, hamurunu hazırlamış sağolsun.
Bildiğimiz mayalı hamuru incecik açtı. İçine kıyma( yağlı), soğan, sarımsak, maydanoz, salça, az domates rendesi, kimyon, karabiber, yeşil biberden oluşan harcı sürüp, fırınladı.
Biz de mis gibi ,tertemiz, bol malzemeli ev yapımı lahmacunları yedik. Çok beğendik. Zaten ne yapsa lezzetlidir. Tekrar ellerine sağlık arkadaşım,kocaman teşekkürler :)

14 yorum:

Adsız dedi ki...

çok severim yunusları ama izlemek nasip olmadı inşallah bigün bana ve kızımada kısmet olur;oohh lahmacunlarda enfes ellerine sağlık arkadaşının sizede afiyet olsun:))

Adsız dedi ki...

lahmacunlar iştah açıcı :)ellerine sağlık arkadaşının, birde nacizane tavsiye içine biraz nar ekşisi koysun daha da leziz oluyor..

GeCe on 10 Mart 2009 12:15 dedi ki...

çok merak ediyorum bende yunusları ne güzel bir gün geçirmişsiniz

lahmacun nefis görünüyor ellerine sağlık

zehra on 10 Mart 2009 16:08 dedi ki...

su lahmacunlara bayıldım yunusları cok severım ama lahmacun on plana gectı
ay acıktım ben ondan bence:)

Moonish (moonsun) on 10 Mart 2009 17:09 dedi ki...

Muhtesemmmm :)) Cok guzel ve kyifli bir gun olmus Bal Kupum :)) Ahh yunuslar ahh :)) Lahmacunlar da nefis gorunuyor ellerine saglik :))

Primarima on 10 Mart 2009 18:54 dedi ki...

lahmacun adlı yazımı okumuşmuydun :) aklıma geldi ve yenıden çekdi canım şimdi iyimi?

bu yunusların gösterisine bende götürmek istiyorum Rimayı Balküpü...eyüpde imiş sanırım tam bilemiyorum arastıracağım ama sana sorsam ayıp mı olur ücreti nedir bu gösterinin?

Unknown on 10 Mart 2009 19:03 dedi ki...

Çok canım çekti.Kesinlikle deniycem.

Adsız dedi ki...

Bizde böyle güzel dostlarımızla vakit geçirmekten çok keyif aldık.
Bizde sizin o tatlı sohbetiniz için teşekkür ederiz.
Üsküdar

Bal küpü on 10 Mart 2009 20:19 dedi ki...

Sevgili nalan, nar ekşisi gerçekten yakışır görünüyor, deneyelim bakalım :)
Sevgili Prima, yazını okumuştum, bende lahmacun severim, neden sevilmesin demiştin,sen de değil mi? Bu arada yunuslar Eyüp'te, haliç sahilinde, fiatlar biraz tuzlu geldi ama, böyle bir tesis yurtdışında da olsa yakın fiyat olurdu herhalde. Kişi başı 20 tl.

SMİLENA on 11 Mart 2009 00:21 dedi ki...

lahmacunlar nefis görünüyor.ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

günaydın arkadaşınızın elıne sağlık nefıs görünüyor

suheyla on 26 Nisan 2009 22:49 dedi ki...

Selamlar,
Çocuklarınızla ve yunuslarla güzel bir gün geçirdiğinizi okudum ve biraz üzerinden geçmesini bekledim.Bu mutluluğu bozmak hiç istemezdim,özür dilerim.Yunusları hepimiz çok seviyoruz ama onların izlediğiniz gösterileri yapabilmesi için aç bırakılmaları,doğal ortamlarından ayrılıp havuzlara alışamadıkları için % 50 sinin ölümü,yaşayanların ömürlerinin kısa sürmesi içimi sızlatıyor.Onlar bizleri eğlendirmek için bu Dünyada bulunmuyorlar ki.Çocuklara yunusları doğal yaşam alanlarından görüntülenen resimlerden, videolardan, belgesellerden izletebiliriz.Çocukları küçücük şeylerle mutlu edebiliz.Ama yunuslar bizi mutlu etsin diye ölmesinler.
Saygılar,sevgiler.

Bal küpü on 26 Nisan 2009 23:40 dedi ki...

Sevgili Süheyla, ben de şu insanlardan korkulur derken, benzer bir şey kasdetmek istemiştim, haklısın ne diyebilirim ki, bizleri eğlendirmek için bu dünyada değiller. Bu arada inceliğin ve hassaslığın için sana ayrıca teşekkür ederim.

MENEKŞE dedi ki...

lahmacun hastasıyım valla..eee yapan da belliki çıtır bi lahmacun yapmış.Bende yapmayı düşünüyorum evde..Yunus gösterisine gelince,bende kızımı götürmek istiyordum ama gerçekten çok pahalıya patlar 3 kişi(BEN,KIZIM,EŞİM)keşke fiyatlar yarısı olsa bizde bu zevki tatsak yani:))

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez