7 Mart 2009 Cumartesi

Yumurta & Yumurta

Yazan Bal küpü zaman: 09:24

100NIKON3

Nasıl bir başlık bu böyle? Şöyle efendim, sabah çocuklara yumurtalı ekmek yapayım dedim.
Amma velakin yumurtalı ekmek yapınca, yumurtadan çok, ekmek yiyorlar hissiyatına kapılıyorum. Zaten kapasiteleri malum :( Hele kızımın sağı solu hiç belli olmuyor. Neyse lafı çok uzatmayayım.

O yüzden sabah kahvaltıda yumurta, süt, kaşar, kekik, sucuk hepsini karıştırdım, önce ekmekleri bu karışıma batırıp, tavaya attım, daha sonra kalan karışımı üzerine döktüm. Bir yüzü pişince ters çevirip, diğer yüzünü de pişirdim. İşte böyle bir şey oldu.

Beğendiler mi ?
eveet:)

Gelelim 2. yumurtaya. Bu da anne- baba yumurtası oldu :) Haşlanmış yumurtaları kesip, içine taze soğan, maydanoz, dereotu {hatta nane bile olabilir} ekledim. Şöyle biraz limon, tuz , çok az zeytinyağı. yağsız pişmiş hellim peyniri bu da bizim yumurtamız. Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum :)

7 yorum:

Unknown on 7 Mart 2009 16:41 dedi ki...

Harika bir kahvaltı daha ne olsun.
size afiyet olsun canım
iyi hafta sonları
sevgiler

ufuk on 7 Mart 2009 16:58 dedi ki...

canım çekti dogrusu. aynı menü yarın sabah bende kıskandım;)

herşeyden azıcık on 7 Mart 2009 17:26 dedi ki...

Afiyet bal şeker olsun.Benim gibi evde kahvaltı olayını tamamen unutmuş olanlar için de ye:))

AskinAy on 7 Mart 2009 21:39 dedi ki...

emegine saglik,hos bir gorüntü olmus afiyetlede yemis olsunlar:)

TATESAL on 8 Mart 2009 15:32 dedi ki...

BENCE HARİKA....

GeCe on 8 Mart 2009 18:52 dedi ki...

ekmekli yumurtadan annem bana sabahları yapardı küçkükken ben de çok severim hatta okulda bir gün öğretmenim beslenme saatinde tatmıştı ve şaşırmıştı bu ne çok güzel diye

diğerini de deneyeceğim harika görünüyor

hayırlı kandiller

Ayşe on 11 Mart 2009 23:34 dedi ki...

Her iki yumurta da cok guzel gozukuyo, ama once cocuklarinkinden yiyesim geldi ;) masaallah cok ilgili bir annesin...
Ellerine saglik...

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez