15 Mart 2009 Pazar

Çocuklara Kahvaltılık Korsan Gemisi

Yazan Bal küpü zaman: 09:42
pirate ship

Bu sabah oğlumla birlikte Meraklı Minik dergisinde gördüğümüz tarifi yaptık. Hem faaliyet hem yemek oldu.

Ekmekleri kurabiye kalıbı ile balık şeklinde kestik. Yumurta, süt, çok az pekmez, sıvı yağ, tuz karışımına batırıp yağsız tavada pişirdik. Peynirden de göz kestik. {pek benzemese de} Elmaların üzerine çöp şiş ile balığı yerleştirdik. Fon kartonundan yelken ve bayrağımızı da yapmayı unutmadık.

Korsan gemisini afiyetle yediler. Değişiklik isteyenlere çok zaman almayan eğlenceli bir faaliyet.

13 yorum:

Mavi Bahçe on 15 Mart 2009 10:10 dedi ki...

Çok güzel olmuş.Afiyet olsun..

3prenses on 15 Mart 2009 10:47 dedi ki...

çok orijinal .ellerinize sağlık.

Unknown on 15 Mart 2009 12:54 dedi ki...

Ne güzel hem yemek hem meyve bir arda keşke yelkenlileri de yenecek bişey olsaysı marul falan gibi.. Çok şirin çok beğendim

GeCe on 15 Mart 2009 14:17 dedi ki...

aa çok güzelmiş sonuç ne oldu peki beğenildi mi

Nur on 15 Mart 2009 16:13 dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel görünüyor

Bal küpü on 15 Mart 2009 18:55 dedi ki...

LezzetHane gerçekten farklı yiyeceklerle kartonlar da ortadan kalkabilir :)

GeCe oğlum severek yedi. Ama kızıma çizgi film eşliğinde yedirildi maalesef. Yeniliklere kapalı ve çok sabit fikirli bu aralar.
Nur ,MaviBahçe, 3prenses teşekkür ederim yorumlarınız için :)

Paşa on 15 Mart 2009 20:53 dedi ki...

ellerine sağlık yahu ne güzel de görünüyorlar aferin size:)

zehra on 15 Mart 2009 21:58 dedi ki...

himmm guzel gorunuyor bendde cok severim boyle cicili bicili suslu mamalari:)

embir on 16 Mart 2009 00:27 dedi ki...

süper olmuş, bayıldım valla, bende yerim :))

Hayal Arkadaşlarım on 16 Mart 2009 09:51 dedi ki...

Çocuklarla birlikte yapınca nasılda lezzetli ballı olmuştur. İştahsız çocuk gerçekten çok zor. Kızımında bu aralar iştahı pek yok. Denemekte fayda var. Sevgiler.

İpek Kuscu on 16 Mart 2009 12:28 dedi ki...

Ne güzel olmuş.
Meraklı Minik için ben hazırlıyorum tarifleri.
Şimdi sizin de hemen uyguladığınızı görmek beni çok mutlu etti.
Umarım afiyetle yemiştir evdeki yaramaz .
Sevgiler.

Bal küpü on 16 Mart 2009 14:59 dedi ki...

Sevgili Çilek, memnun oldum seni tanıdığıma tarifin güzeldi gerçekten :)
İnci, Embir,Paşa, Zehra selamlar size :)

Primarima on 20 Mart 2009 22:46 dedi ki...

ne güzel olmuş denemeniz...ben her ay alıyorum daha bırını bıle denemedim ayıp bana.

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez