25 Mart 2009 Çarşamba

Aplike Modelleri

Yazan Bal küpü zaman: 10:41

Bu blogu çok sevdim. İçinde bir sürü güzel fikir var.

Sew Mama Sew becerikli annelerden oluşuyor.

Yalnızca aplikeler değil daha pek çok güzel dikiş örnekleri var. Yapılışları da ayrıntılı anlatılmış.

Güzel projelere yenileri eklendi yani:)

Şuraya bakın. Havalar iki gündür çok güzel. İnsanın içi açılıyor.

Neredeyse bahar hiç gelmeyecek sanmıştım. Bu bahar havası, bu güneş, bu kuş sesleri...

Temizliğin berraklığın duruluğun simgesi . Yeniden dirilişin müjdeleyicisi, Allah'ın insanlara en güzel hediyelerinden birisi.

Hoşgeldin bahar. Herkese güzellikler getir inşallah :)

spring2008-dogwoods-lg

10 yorum:

♥ŞANSLI♥ on 25 Mart 2009 11:55 dedi ki...

Bahar çiçeğini görünce içim içime sığmadı teşekkürler canım

Adsız dedi ki...

bahar gelsin artık, içimiz karardı:)

aplikeden yapılmış çalışmalara bayıldım ama yetenek fakiri olarak sadece hayran hayran bakabiliyorum..

Ayşe on 25 Mart 2009 13:00 dedi ki...

Bahari ne guzel tanimlamissin, anlatimin fotografla da butunlesince icimi bir huzur kapladi....sagolasin...

zehra on 25 Mart 2009 13:37 dedi ki...

ay bunlar cok cıcı anneme gostereyım bebeısın battanıyesının uzerıne farklı bırsey arıyordu belkı kullanabılır

SMİLENA on 25 Mart 2009 14:18 dedi ki...

evet galiba sonunda bahar geldi.burda da harika bir hava var.
aplikeler harik sevgilerle

Paşa on 25 Mart 2009 16:59 dedi ki...

inş. baharı kim sevmezki gönlümüz açılsın artık..

kubra zeynep kara on 25 Mart 2009 20:48 dedi ki...

amin bu bahar herkese mutluluklar getirsin.
aplikeler cok sirinler. ahtapotu da cok sevdim
ellerinize saglik:)

tasarım mekani on 25 Mart 2009 20:50 dedi ki...

Ayy iyiki de verdin linki. Cok tesekkurler.. annemde bu son zamanlarda hep aplike isleri ile mesgul. eminim cok isine yarayacaktir. Sevgilerimle medinem

Primarima on 28 Mart 2009 12:23 dedi ki...

amin, herkese getirsin:)aplikeler cok güzelmiş gerçekden büyüklerin kotlarındada hoş dururlar.

Butikpartim on 28 Mart 2009 18:36 dedi ki...

Siteye girdim,ne kadar düzgün ve net çalışmışlar..Aman bu işe de merak sarmayayım şimdi,elimde birsürü iş bitmeyi bekliyor :))

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez