6 Mart 2009 Cuma

Kavram Haritası

Yazan Bal küpü zaman: 09:43
Dün oğlumun ödeviyle uğraştık. Kes- yapıştır işlerini kızım da çok seviyor. Özellikle abisi ödevlerini yaparken, başından ayrılmıyor :)

Haliyle sen yapma, ben yapcam ya da benim ödevim nerde anne ? sözlerine artık alıştık.


Ödevi için, önce meyve- sebze resimleri bulup yapıştırmayı düşünük. Çok karışık olur diye fon kartonlarından kendimiz yaptık.

Ama nerdeyse hepsi yaz sebze ve meyveleri olmuş. İkisinin de ağzı sulandı. Yaz gelsin anne diye diye karpuzu, kirazı yapıştırdılar :)

10 yorum:

Nazpek on 6 Mart 2009 10:06 dedi ki...

çok da güzel olmuş emeğinize sağlık

VİRGO on 6 Mart 2009 10:53 dedi ki...

ben de severim benim bile çok canım çekti ....:)
hayırlı cumalar ....
sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

Çocuklar ne kadar renkli yetişiyor.
Ne güzel.

GeCe on 6 Mart 2009 12:20 dedi ki...

ne gzel olmuş bizde çok yaptık yeğenlere ödev niyetne

Unknown on 6 Mart 2009 12:37 dedi ki...

Ufaklıkların ellerine sağlık çok güzel olmuş
evet artık yaz gelsin herşeyi ayrı güzel
sevgiler

SMİLENA on 6 Mart 2009 12:44 dedi ki...

çok güzel yapmışsınız.benim minik te hep karışıyor abisinin ödevlerine.hemen elşine bir kalem tutuşturuyoruz...ve mutlu oluyor..
sevgilerle...

zehra on 6 Mart 2009 15:36 dedi ki...

ellerınıze saglık cok guzel olmus bu odev :)))

Ayca Karaoglan on 6 Mart 2009 23:02 dedi ki...

oyy yerim ben onların tontiş yanaklarını :) eminim yaparken çok keyif almışlardır :)

cansudere on 7 Mart 2009 20:25 dedi ki...

ellerinize saglık bende lisede okur iken bu tarz tablolar yapmıştın. bende blogumda bu tabloları paylaştım . emek verdigim için eskı anılarımı atmaya kıyamıyorum.sevgiler....

AskinAy on 7 Mart 2009 21:38 dedi ki...

harika seyler cikmis ortaya cidden insanin cani cekiyor ama:))

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez