27 Mart 2009 Cuma

İlkbaharda Solan Ağaçlar

Yazan Bal küpü zaman: 21:05

Gerçekten umut etmek istedim. 2 gün boyunca her saat başı haberleri takip ettim.

Belki bir mucize dedim. Ama kötü haber geldi maalesef. Kazada ölen Muhsin Yazıcığolu ve arkadaşlarının ailelerine ve sevenlerine başsağlığı diliyorum. Allah gani gani rahmet etsin.
En acısı da insanların hiç yerine ölmesi oldu. Hala akıl almıyor nasıl olur da bulunamazlar? Belki hava şartları, belki bazı eksiklikler, belki en başta yayılan yanlış haberler, belki ihmaller...

Ama inanan insanların ölümü kabullenmesi de kolaydır. Takdiri ilahi dedik.Nasıl yaşarsanız öyle ölürsünüz dedik...

Seçimlerin bu akıl almaz delilikle ilerleyen hızına bir bomba gibi düştü ölümü. 2009 seçimleri ibretlik bir ders verdi bence herkese. Başları döndüren dünya, bir varmış bir yokmuş sadece...

Aşık Veysel'in o güzel dizeleri geçti zihnimden

Dost dost diye nicesine sarıldım
Benim sadık yarim kara topraktır.
Beyhude dolandım, boşa yoruldum
Benim sadık yarim kara topraktır.

Nice güzellere bağlandım kaldım
Ne bir vefa gördüm ne fayda buldum
Her türlü istediğim topraktan aldım
Benim sadık yarim kara topraktır

Ne saltanat kalır ne taht kalır, senden geriye yaptığın iyilik kalır. Öyle yaşamalı ki insan, öldüğünde adı iyilikle anılmalı. Baki kalan bu kubbede hoş bir sada imiş. Bence Muhsin Bey sağduyusuyla bu hoş sadayı bırakabilenlerden oldu. Mekanları cennet olsun....

5 yorum:

♥ŞANSLI♥ on 27 Mart 2009 22:22 dedi ki...

ALLAH rahmet eylesin çok üzüldüm.Aynı soruyu bende kendime sordum.Neden ,nasıl diye ama ALLAH ömrünü buraya kadar yazdıysa ihmallik olacak,bulamıyacalar,lar lar lar ALLAH nur içinde yatırsın...Paylaşımın için teşekkürler.
İyi geceler.

kubra zeynep kara on 27 Mart 2009 22:42 dedi ki...

basımız sagolsun:(

Paşa on 27 Mart 2009 23:54 dedi ki...

öncelikle allah rahmet eylesin ve aillerlerine başsağlığı diliyorum..bu parti seçim çılgınlığına ibret olsun bu üzüntü umarım onlara da ders olur..aynen sözlerine katılıyorum...hayırlı hafta sonları arkadaşım..

Primarima on 28 Mart 2009 12:28 dedi ki...

Çok üzüldüm çook kaç gundur içim sıkıntı doldu her izleyişde:(
amin diyorum son yazdıklarına.Allah rahmet eylesin.

GeCe on 28 Mart 2009 17:26 dedi ki...

allah rahmet eylesin hepsine :(

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez