16 Mart 2009 Pazartesi

Kırkyama modelleri

Yazan Bal küpü zaman: 15:43
kırkyama

Başka bir şeyler ararken rastladım bu siteye. Çok hoşuma gitti.

Birbirinden değişik kırkyama modelleri var burada. Yorganlama çeşitleri de. Hatta adım adım nasıl yapıldığını gösteren videolar.

Örgü modelleri, dekopaj örnekleri, hediye kartı fikirleri ve nasıl yapıldıkları da var.

Hatta ve hatta dekorasyon önerileri, mutfak, banyo, hobi odaları vs...

Bunları da merak ettim diyorsanız incelemek için HGTV.com adresine bir göz atın :)

Ben epey inceledim ve beğendim.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Gercekten cok hos seyler bunlar. Paylasim icin tesekkur.

kubra zeynep kara on 16 Mart 2009 21:11 dedi ki...

cok guzel seyler yapilabiliniyor bazen bu orneklerde cok guzel

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler.
İyi bir konu seçmişsin.
İlk defa bloglarda rastlıyorum.
Sevgiler.

Aşk Meleği on 17 Mart 2009 09:45 dedi ki...

HGTV yi bende digiturk'teki home tv de izlemiştim gerçekten çok güzel şeyler var... teşekkürler paylaşım için unutmuştum...

Moonish (moonsun) on 17 Mart 2009 18:34 dedi ki...

Gercekten cok cici seyler yapiyorlar degil mi Bal Kupum :)) su siralar tek istegim dikis dikmeyi ogrenmek :))

zehra on 17 Mart 2009 21:17 dedi ki...

gecenlerde bende bir kirkyama etek gormustum artik herseyde kullaniliyor

Bal küpü on 17 Mart 2009 22:58 dedi ki...

Gerçekten Moonish, ben de dikiş öğrenmek istiyorum, ama sabır gerek biraz, nasıl olur bilmem :) Kırkyama etekte fena fikir değil gerçekten:)

Mavi Bahçe on 23 Mart 2009 12:59 dedi ki...

çok güzeller paylaşımın için teşekkürler canım

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez