5 Şubat 2009 Perşembe

Fizy İle Müzik Dinlemek

Yazan Bal küpü zaman: 22:18
http://fizy.org/
Belki bilenler vardır ama ben yeni duydum bu siteyi. Sitede sadece resimde görünenler var. Şarkı ismi yazabileceğiniz bir kutu ve bir düğme. Hangi şarkıyı yazdıysam buldu ve dinledim. Gerçekten çok başarılı. Ekşisözlükten de baktım çok komik ifadeler var bu site hakkında:
"böyle süt gibi bembeyaz, üyelik filan istemeyen, bookmark edilesi bir site"

Gerçekten de öyle. Her neyse bu siteyi yapan da Türk'müş ve Google bu siteye talip olmuş. Eee neymiş, demek çalışınca oluyormuş yani. Takdir ettik...

8 yorum:

AskinAy on 5 Şubat 2009 22:40 dedi ki...

ay süper ya cidden,paylasim icin cok cok tesekkur canim,benim henuz bu yerden haberim yoktu,bildirmen iyi oldu bende seni takdir ediyorum:)daha onceleri kac sorun ile bas ederek rahat bisekilde muzik dinliyordum artik ugrayacagim yer belli oldu sayende..:)sevgiler gülüm öptüm cok cok..

Unknown on 6 Şubat 2009 10:03 dedi ki...

Gerçekten de süper yaaa, teşekkürler canım.

lemanice on 6 Şubat 2009 11:35 dedi ki...

sevgili balküpü arkadaşım merhabalar.bana uğramışsın teşekkür ediyorum bende sana geldim yine gelcem seni de bekliyorum her zaman sevgiler

Adsız dedi ki...

aa çok teşekkürler arkadaşım
ne güzel bir bilgi bu böyle

izleyenler listene girdim bile

Sevgiler...

Mavi Bahçe on 7 Şubat 2009 23:35 dedi ki...

Paylaşımın için teşekkürler bal küpü hemen ziyaret edicem

Primarima on 10 Şubat 2009 18:52 dedi ki...

Geçen haftalarda başka bir blogda gördüm ve tanışdım fizy ile o gün bu gündür mutlaka ordan dinliyorum.Çok iyi oluyor:)

Adsız dedi ki...

birde www.vattoz.com var

hem playlistte oluşturabiliyrosun
aynı winamp gibi yapmış adamlar

türkçe dil desteği de var

şiddetle tavsiye ederim...

Derya dedi ki...

www.redolf.com buldum bende gerçekten süper bir site playlist oluşturabiliyosun değişik renklerde kullanabiliyosun ve üyelik istemiyor tavsiye ederim herkese

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez