10 Şubat 2009 Salı

Sevgi neydi?

Yazan Bal küpü zaman: 07:33

Repliklerini neredeyse ezberlediğim halde, bir türlü izlemekten kendimi alamadığım bir filmdir, Al Yazmalım. Hem müzik, hem oyun, hem hikaye hepsi çok güzel bir bütün oluşturmuş.

Bu film sayesinde hikayenin yazarı Cengiz Aytmatov'u merak edip romanlarını okumuştum. Al Yazmalım'ı bulamamıştım. Gün Olur Asra Bedel, Cengiz Han'a Küsen Bulut, Cemile okuduğum romanları. Hala okumadıysanız şiddetle tavsiye ediyorum.

Blogumda, çok sevdiğim bu filmin bir parçası olsun istedim. Bu yüzden oturup Internet'ten resimler toplayıp MovieMaker'da birleştirdim. Sonuna da filmin son sahnesini ekledim. Umarım beğenirsiniz.

Tüketim toplumunda sevginin anlamını sorgulayan nesiller için ...SEVGİ NEYDİ ?

7 yorum:

öykü on 10 Şubat 2009 11:36 dedi ki...

Benım gozumde
sevgıyı en guzel anlatan fılmdır..
bı destandır
selvı boylum al yazmalım...

Adsız dedi ki...

Çok teşekkürler canım.
az okuyan bir toplumuz maalesef.
Ben mutlaka tavsiyeni dikkete alacağım.
Sevgilerimi yolluyorum.

AskinAy on 10 Şubat 2009 12:53 dedi ki...

hic unutulmayacak ve müzigi bile kulagimiza yillarca hos gelecek bir filmdi bu,bizde cok severiz tekrar ciksa defalarca izleyebilecegimiz filmlerden biridir:)öptüm seni sevgiler..

öz on 10 Şubat 2009 14:28 dedi ki...

Çok çok güzel bir filmdir bu... Sevgi neydi; sevgi emekti... paylaşımın için teşekkürler...Öz.

ufuk on 11 Şubat 2009 14:53 dedi ki...

klasikleşmiş filmlerimizden.defalarca izlensede yine aynı tadı veriyor.hatırlattıgın için teşekkür

Primarima on 12 Şubat 2009 19:01 dedi ki...

Kaç kere izledim kaç kere daha izlerim bilmiyorum.Çok seviyorum.

Tuğba Agaci on 22 Ekim 2009 11:57 dedi ki...

Sevgi "Emek" ti..

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez