16 Şubat 2009 Pazartesi

Keşfet

Yazan Bal küpü zaman: 08:49


Accessible

these fleeting moments

Daily Walks

Roumi Photos

PixelDreamer

Blog açtıktan sonra doğal olarak, fotoğrafa ilgim tavan yaptı. Çok güzel fotoğraf blogları bunlar. Hepsi kartpostallık. Bu resimleri görünce insanın fotoğraf makinesini alıp sokağa fırlayası geliyor. Ama resim çekme işi de bir sanat ve ciddi bir emek istiyor. Bilgi, kabiliyet ve emek bir araya gelince sanat ortaya çıkıyor baksanıza. Bakmaya doyamadım çoğuna. Hepsinin emeğine sağlık. Bana da ancak masa üstüme arka plan yapmak düştü :(

5 yorum:

GeCe on 16 Şubat 2009 09:35 dedi ki...

resimli yazılar daha bir iç açıcı oluyor bende bakayım buralara sağol

AskinAy on 16 Şubat 2009 10:04 dedi ki...

wauw cok güzeller ya suan oralarda olmak vardi:)sevgiler canim..

Moonish (moonsun) on 16 Şubat 2009 20:33 dedi ki...

Sevgili Bal Kupu ben de fotograf cekmeye bayiliyorum ama dedigin gibi sanat bu :)) Keske diyor insan tek isim fotograf cekmek olsa :)) Kocaman sevgiler bu guzel resimleri bizlerle paylastigin icin :)

Bahar Ulus on 17 Şubat 2009 11:07 dedi ki...

bloglar için teşekkürler balküpü. özellikle daily walks a bayıldım.

Primarima on 17 Şubat 2009 18:48 dedi ki...

Teşekkürler.Resim için bazen fotoğraf bulmam gerekiyor, adam gbi fotoğraf bulmak ve içine sindirmek zor oluyor, bunlar epey ilgimi çekdi sağol:)

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez