26 Şubat 2009 Perşembe

Otantik elbiseler

Yazan Bal küpü zaman: 00:30
İşlemeli, nakışlı, elbise ya da aksesuarları çok seviyorum. Bu site de bunların hepsi var. Hatta çocuklar için de elbiseler yapmışlar. Yaz gelsin istiyor insan biran önce :) Renkler canlı, cıvıl cıvıl beni al diyor resmen..
Bu arada çocuklar sağolsun fotoğraf makinamı hallettikleri için bugün misafirlerime yaptığım ikramları görüntüleyemedim. Hepsinde bir fotoğraf merakı, bugün gülmekten öldüm. Küçüğüm almış makinayı yaptığım tatlının dibine girmiş fotoğraf çekiyor :) Tam 2,5 yaşında oldu yeni yeni cümleler dökülüyor ama beyinler maşallah sünger gibi. Blogumu ne zaman açsam (nasıl akıl ediyorsa) başlıktaki kız resmini gösterip; anne bak sensin diyor :) Eh biri bizi gözetliyor ve hemen hafızaya kaydediyor yani. Sonunda olan ise bizim zavallı makinaya oldu. Tamircinin yolunu tuttu bile...

12 yorum:

öykü on 26 Şubat 2009 06:47 dedi ki...

bu tarz bluzları kot pantolonla gıymeyı sevıyorum

Moonish (moonsun) on 26 Şubat 2009 07:41 dedi ki...

Elbiseler gercekten cok cici :)) Bu arada cocuklar nasil da akilli, her seyi hemen ogrneiyorlar dedigin gibi :)) Makina'ya uzuldum :(

kardelen on 26 Şubat 2009 08:40 dedi ki...

bizim küçük yaramazlar hep böyle herşeyi olduğu gibi kaydediyorlar bazen bende öylece bakakalıyorum oğluma.. bu arada resimdekiler çok hoş segilerimle...

Primarima on 26 Şubat 2009 11:32 dedi ki...

makinaya geçmiş olsun :):)bu elbiselerden dün değil evvelsi gün mudoda gördüm yani bu tarz bluzlar ve elbiseler vardı yeni sezon için.Demekki bu sene fazlası ile giyilecekler.

AskinAy on 26 Şubat 2009 11:45 dedi ki...

bende aksesuara bayilirim elbiseler cok sirin,özelliklede lacivert ve beyaz olani,sevgiler canim...

leyya on 26 Şubat 2009 15:06 dedi ki...

foto olayı benimkilere baygınlık verdi))makineyi elime aldıgım anda yokoluyorlar etrafımdan))
elbiseler çok cici tam benimtarzım yani.hemen gidip incelemeliyim.tşk arkadaşım

Adsız dedi ki...

Ne güzel bir sayfa olmuş canım,
bende senin sayende bakıcam buralara ve yakın takipcin olacagım:)

Dilşâd on 26 Şubat 2009 22:00 dedi ki...

Elbiseler çok hoş.. hakikaten yaz gelse keşke dedirtiyor..
selamlar..

Adsız dedi ki...

Artik ben de blogunun ziyaretcilerindenim. Ellerine saglik cok guzel olmus. Selamlar, kucukleri opuyorum.Songul(arkadasinin ablasi) :)

Bal küpü on 27 Şubat 2009 08:11 dedi ki...

Gözlerim bu yaz bu tarz kıyafetleri arayacak, Primarima önerini dikkate alıp en kısa sürede mudoya uğramalı. Kotonda da varmış galiba, sevgili Adsızım ve Songül ablacım güzel düşünceleriniz için teşekkürler ben de sizin ufaklıkları öpüyorum. Görüşmek dileğiyle :)

Bal küpü on 27 Şubat 2009 08:13 dedi ki...

Leyya sen de bu maharet varken, dikersin işlersin bile kimbilir? :)

embir on 6 Mart 2009 23:41 dedi ki...

ooo süperlermiş

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez