20 Şubat 2009 Cuma

Şeker kutular

Yazan Bal küpü zaman: 09:28


Hani bazı insanların yanında kendinizi çok rahatlamış hissedersiniz. Sanki bir enerjileri vardır ve yanlarında olunca size de bulaşır. Ağızlarından bal akar, yüzleri mütebessimdir, tüm zorluklara karşı hayatın canlılığı güzelliği ve eşsizliği onların dayanma gücünü oluşturur. Onlarla konuşmak, birarada bulunmak sizi mutlu eder. İşte benim adı gibi sevgi dolu Sevinç teyzem böyle biridir. Aynı zamanda çok maharetli ve zevklidir kendisi. İşte onun el emeği göz nuru kutucukları.
Aslında taa Bursa'dayken çekmiştim resimleri eklemek ancak bugüne kaldı :) Ben bu kutucukları çok sevdim. Özellikle yakınlarınızın düğününe ,bebeğine götürülen takılar bu kutularla sunulabilir. Ya da Bursa'da bebek mevlütlerinde gelen misafirlere küçük bir hediye vermek adettir. Kutulara minik lokumlar yada şekerler konup dağıtılabilir, hatta nikah şekeri bile olabilir. Sonra da evimizde dekor olarak kullanmış oluruz. Bana da bir tanesini hediye etti, salon sehpamın üzerini süslüyor şimdi :) teşekkürler teyzecim :)

7 yorum:

zehra on 20 Şubat 2009 15:13 dedi ki...

ne kadar şık kutular bunlar boyle

Moonish (moonsun) on 20 Şubat 2009 15:26 dedi ki...

Bal Kupum bu kutular cok sik gercekten :)) Bakmaya doyamaz insan, ben kutulara bayilirim:))
Guzel bir hafta sonu diliyorum :)

Primarima on 21 Şubat 2009 01:29 dedi ki...

Bayıldım kutulara hem şık hem şirin.

Adsız dedi ki...

Bunlar ne kadar içaçıcı yahu
bayıldım.
İyi hafta sonları
sevgiler.))

AskinAy on 21 Şubat 2009 16:53 dedi ki...

Hayirli olsun gülüm cok cok güzeller,bayildim bende bunlara,sevgiler..

Adsız dedi ki...

bayılırım böyle cicili şeylere. ama kıyamam ben onları kullanmaya. tozlanır kirlenir leke olur diye :) nereye saklıycağımı şaşırırım sonra da :)

embir on 22 Şubat 2009 03:38 dedi ki...

Sevinç teyze gerçektende çok marifetliymiş, ne kadar güzel kutular yapmış.

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez