12 Şubat 2009 Perşembe

Birikmiş mimler :)

Yazan Bal küpü zaman: 10:20

Sonunda İstanbul'a geldik. Tatil dönüşü yaşanan çamaşır kalabalığı ve ev temizliğini ancak halledebildim. Bu süre zarfında kısa zaman aralıklarında, bilgisayarın başına oturabildim. Bol bol ertelenmiş akraba ziyaretleriyle geçti zamanın çoğu. Zaten eşimin de benim de tüm ailemiz orada olunca kaçınılmaz bir şey oluyor. Kalan zamanda da oğlumun ödevleri, kitapları derken bir baktım zaman dolmuş geri dönme vakti gelmişti. Bu arada beni mimleyen arkadaşlarımın sorularına cevap yazamadım. Daha uzun bir zaman gerektirdiği için, dönüşe erteledim sırayla yazmaya çalışacağım. Bu mim sevgili http://esra-tatlihayat.blogspot.com/ gelmiş

YAPTIĞIM 4 İş

1-Öğretmenlik (Biyoloji Öğretmeniydim)

2- Ev hanımlığı

3- Annelik

4- Blog yazmak :)

DEFALARCA İZLEMEKTEN SIKILMIYACAĞIM 4 FİLM

Türkan Şoray filmleri Selvi boylum, Berdel, Deprem, Dila hatun vs...

YAŞADIĞIM 4 YER

1- Bursa

2- Gebze

3-İstanbul

4-Ankara (çok kısa bir süre)

İZLEDİĞİM 4 TELEVİZYON PROGRAMI

1- Haberler

2- Haber kanallarındaki tartışma ve güncel programlar

3-Denk gelirse Aşk yakar dizisi pek dizi takip etmiyorum (Lost hariç tabi :))

4- Yemekteyiz onunda haber öncesi kısmını izliyorum

TATİL İÇİN GİTTİĞİN 4 YER

1- İzmir / selçuk-efes

2- Kıbrıs

3-Antalya

4- Muğla

EN SEVDİĞİM 4 YEMEK

1- İskender

2-İnegöl köfte

3- Yaprak sarması

4-Cantık


HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEDİĞİM 4 YER

1-İspanya (endülüs medeniyetini çok merak ediyorum)

2-Fas

3-Mısır piramitleri

4-Lost adası ! :))

BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAYDIM DÜŞMEK İSTEDİĞİM 4 YER

Kesinlikle toprağa düşmek isterdim. Yağmurun toprakla birleştiğindeki kokusuna bayılırım çünkü.

İkinci mimde Sevgili Gülhan'dan gelmiş. Ürün tanıtımı için düşündüm ve bu aralar işimi kolaylaştıran mikrofiber bezler geldi. Komşum sayesinde aldım. SİLVA marka ve fiyatları da diğer ithal olanlara göre uygun. 3'lü temizlik bezini aldım ve çok memnun kaldım. İncelemek isterseniz sitesi burada.

5 yorum:

Ayşe on 12 Şubat 2009 12:49 dedi ki...

bende silvanin temizlik bezlerinden aldim ve cook memnunum ;)

Bu arada bir mimde benden geldi size ;)

Moonish (moonsun) on 12 Şubat 2009 13:27 dedi ki...

Ahhh ahh o birikmis mimler yok mu :)) Ben artik sayisini unuttum :) En son 24'te kalmistim :)) Kocaman sevgilerimi gonderiyorum sana sevgili Bal Kupu :))

AskinAy on 12 Şubat 2009 19:22 dedi ki...

kibris sahane biryerdi bende esimlen gitme firsati buldum ve süperdii,özelliklede kaldigimiz otel harikaa!:))sevgiler gülüm..

biyasimadahagirdim on 13 Şubat 2009 02:10 dedi ki...

bu da bir çeşit mim mi bilmiyorum, ödülün blogumda:) beklerim;)

Bahar Ulus on 13 Şubat 2009 09:30 dedi ki...

Bloğumda sizin için bir süpriz var... :)

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez