14 Şubat 2009 Cumartesi

Blogunu seviyorum

Yazan Bal küpü zaman: 10:00

2 ödül bir arada geldi. Birisi Sevgili Fulhouse'dan blogunu seviyorum ödülü. Bir tanesi de beni blogların takipçisi haline getiren Annekaz'dan, görkemli blog ödülü. Görkem benden uzak ama yine de beni hatırladığın için sana çok teşekkür ederim:)

Bu arada herkes bir yada birkaç ödül almış görünüyor tam takip edemedim. Geç kaldım galiba!

Bu kısa zaman içinde yeni hayatlara birer pencere açmak ve herkesin birbirinden öğreneceği bir şeylerin var olduğunu görmek çok güzel. Ben de bu ödülleri tüm arkadaşlarıma iletiyorum.

Bu sebeple kendisinin haberi yok okuyunca görecek ; blog için beni teşvik eden, hatta balküpü'nün de isim babası olan eşime de teşekkür ediyorum. Ben iyice havaya girdim baksanıza ödül konuşması oldu resmen.:) şaştım kaldım ! Neyse uzatmayayım fazla, kısa bir şiir geliyor sizlere,

Kendini yalnız hissettiğin kadar yalnızsın
Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü
Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin
İşte budur hayat
İşte budur yaşamak
bunu hatırladığın kadar yaşarsın
Bunu unuttuğunda
aldığın her nefes kadar üşürsün
Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun...
Çiçek sulandığı kadar güzeldir
Kuşlar ötebildiği kadar sevimli
Bebek ağladığı kadar bebektir
Ve her şeyi öğrendiğin kadar bilirsin
Bunu da öğren 'Sevdiğin kadar sevilirsin'...

Herkese güzel bir hafta sonu olur umarım :)

7 yorum:

GeCe on 14 Şubat 2009 12:00 dedi ki...

şiir çok güzelmiş eşinin seni desteklemesi ne güzel bir davranışmış keşke her eş böyle olsa (benimki de destekliyor ama desteklemeyen çok var duyuyorum)

Ayca Karaoglan on 14 Şubat 2009 13:09 dedi ki...

Tebrik ederim sevgili bal küpü, sevgililer gününüz de kutlu olsun. Mutlu hafta sonları :)

AskinAy on 14 Şubat 2009 14:06 dedi ki...

harika bir siir:)sevgililer günün bol olsun canim,sevgiler..

NUNU on 14 Şubat 2009 16:53 dedi ki...

Sevgili BAL KÜPÜ...Yeni öğrendim blog oluşturduğunu,hayırlı olsun,kolay gelsin.Şimdi hepsini okuyacam.Öptüm...Nurcan teyzen...

Derya on 14 Şubat 2009 21:26 dedi ki...

Ödüller için tebrik ederim.

denizanasi on 14 Şubat 2009 23:31 dedi ki...

harika :)) benim eşim ise bilmemezlikten gelir:) mutlu haftasonları..

Adsız dedi ki...

Teşekkürler için sağol hayatım. Herşey senin mutlu olman için. Sen mutlu olunca etrafını güneş gibi ısıtıyorsun. Ben ve çocuklarımız da bundan en çok nasiplenenler oluyoruz. Nice güzel yıllara hep beraber...

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez