16 Şubat 2009 Pazartesi

Seç Beğen Ara !

Yazan Bal küpü zaman: 20:07

Baksanıza aynı anda birden fazla arama motorundan, tek sayfa kullanarak arama yapabilmek mümkün. Sputtr sayfasından Google, Youtube, Ebay, Amazon, Yahoo, Flickr, Live Search, Imdb, Wikipedia, Dictionary ve bilmediğim daha bir sürü arama yapılabilen site üzerinden arama yapılabiliyor. Arayüzü de çok hoş gerçekten. Kocaman tuşlara bayıldım. Anasayfa olarak şimdiye kadar Google'dan başka pek alternatif düşünemiyordum. Bu site Google'ı da içerdiği için anasayfa olarak Google'a rakip olurmu acaba? Tabi tek tek uğraşmadan resim mi ,film mi,video mu hepsi elinin altında bu teknolojinin sonu yok valla :)

8 yorum:

AskinAy on 17 Şubat 2009 00:09 dedi ki...

:))daha neler cikicak bakalim:)sevgiler canim..

Betül on 17 Şubat 2009 00:13 dedi ki...

süper bir şeymiş, hepimizin işine yarar.

Ayca Karaoglan on 17 Şubat 2009 00:24 dedi ki...

Bal küpü, canım çok faydalı bir arama motoru bu, iyi ki paylaşmışsın. yarın ilk iş biraz kontrol ediyim :)

öykü on 17 Şubat 2009 08:16 dedi ki...

Kesınlıkle cok guzelmıs balküpü
bugun bı ara ben de ıncelıycem
tskler:)

kardelen on 17 Şubat 2009 10:22 dedi ki...

çok iyiymiş ben ilk defa gördüm güzel bir uygulama seninde söylediğin gibi teknolojinin sonu yok ama bizimde işimize geliyor sanırım :)

Primarima on 17 Şubat 2009 18:48 dedi ki...

İşe yarar görünüyor :)

Adsız dedi ki...

harika bişey bu. hem vakitten de tasarruf. çok beğendim çok.

denizanasi on 18 Şubat 2009 15:17 dedi ki...

çok mantıklı. hatta gecen gün kardeşimle bu konuyu konusuyorduk. googleden önce ne vardı diye sordum. valla hatırlayamadık :))

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez