13 Şubat 2009 Cuma

Büyüyorum

Yazan Bal küpü zaman: 11:10
Mimlere devam :) hemen yazayım dedim erteleyince birikiyor çünkü. Sevgili Ayşe mutlu çocukların annesi beni mimlemiş. Çocukla cocuk annelerinin mimi, Çocuklarınızın büyüdüğünü nasıl anlıyorsunuz konusu. Kızım henüz bebeklikten yeni çıkma çabaların da malumunuz 2,5-3 yaş ben yaparım krizleri yaşıyoruz. Bir de tabiki ne dersek hayır! cevabını her an almaya hazırız. Haluk Yavuzer'in bahsettiği gibi 'Günaydın dendiğinde GÜNAYMADIM' dönemleri :)

İlk ergenlik ve kişiliğini ispat dönemleriymiş oğlumda tecrübesizlikten korkmuştum. Neden böyle oldu vs. endişeleri 2. çocukta yerini gülümsemeye bırakıyor nasılsa geçiceğini biliyor insan artık :) O yüzden ilk gözağrım oğlumun büyümesinden bahsedeyim birazcık.

Hastanede ilk kucağıma verdiklerinde şaşkınlıkla benim çocuğum mu şimdi diye kalakalmıştım :) Daha önce de sözetmiştim 'her çocukla birlikte bir ANNE doğar' diye. Gerçekten de onunla yeni bir hayata doğdum ve büyüyorum. Bebeğimin ilk çıkaracağı sesleri, ilk dönmesi, ilk adımlarını hep sabırsızlıkta beklemiştim.

Zaman hızla aktı. Artık bebeklikten çıktı. Ama büyümesiyle ilgili ilk şaşkınlığım süt dişini döktüğünde oldu. Büyüsün diye sabırsızlanan ben neredeyse dişi düştü diye ağlayacaktım :)

Ama yine de akıllı konuşmaları bize fikirlerini anlatması, giyinirken utanması ve saklanmaya çalışması, doğruları tercih etmesi beni heyecanlandırıyor. İnşallah onun yakışıklı bir delikanlı olduğu günleri de görmek nasip olur.

Mesela daha geçen akşam yemekte 'Marul salatasını sevmediğim halde yiyorum, çünkü çok faydalı değil mi bak anne' demesi bile onun o yemek için peşinde koşturduğum günlerin çok gerilerde kaldığının bir göstergesi değil mi :) Allah benim de tüm annelerin de hayırlı nesiller yetiştirmesini nasip etsin. Herkesin evladının sağlıkla büyümesi, ve bir bebek isteyen herkesin de hayırlısıyla anne olması için dualarımla...

Ben de Primarima ve Paşa 'ya paslıyorum. Kolay gelsin.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Çocuklar büyüyecek, inşallah biz büyüdüklerini de göreceğiz. Ama güzel olan o aşamaları izlemek, o anları yaşamak ve paylaşmak, öyle değil mi?

Unknown on 13 Şubat 2009 12:45 dedi ki...

BÜTÜN DUALARINA KATILIYORUM.ALLAH TORUNLARINIZI DA GÖRMEYİ SEVMEYİ KISMET ETSİN.ANNELİĞİN TADI O ZAMAN ÇIKIYOR.

denizanasi on 13 Şubat 2009 15:55 dedi ki...

günaymadın ha :)) ne doğruymuş:) ama bu durum bizde hala devam ediyor :(

AskinAy on 13 Şubat 2009 17:53 dedi ki...

Allah cocuklarimizi sagligindan eksik etmesin canim Amin!bende sabirsizlikla bekliyorum yeniliklerini:)sevgiler..

Paşa on 13 Şubat 2009 22:11 dedi ki...

çok tatlı bu çocuklar yahu...yazını zevkle okudum çok teşekkürler mim için inş. en kısa zamanda yanıtlıcam:))

Ayşe on 13 Şubat 2009 22:42 dedi ki...

Cok guzel yazmissin, yazdigin icin cok tesekkur ederim;)

Bak ben atlamisim,ilk sut disi ciktiginde bizde cok duygulanmis ve buyudugunu ancak o zaman algilayabilmistik;)

Hepimizin evlatlari kendileri ve cevreleri icin hayirli birer insan olsun insaallah...

Moonish (moonsun) on 14 Şubat 2009 10:43 dedi ki...

Sevgili Bal Kupu insallah tum dualarin kabul olur ve sen onu kocaman yakisikli bir delikanli olarak topluma hayirli bir noktada gorursun :)) Torunlarda olsun :)

Primarima on 15 Şubat 2009 15:32 dedi ki...

Çok güzel bir mim bu en kısa zamanda fırsat bulur bulmaz cevap gelir:)

Adsız dedi ki...

merhaba elma şekeri tarifi ararken sitenizi buldum.optimist kitaptan fydalandığınız(çocuk oyunları) oyunlar çok hoşuma gitti.Ben malatyadayım bu kitabı nasıl temin ederim.benimde 5 yaşında bir kızım var.yardımcı olursanız çok sevinirim.
Mailim:arzum66@otmail.com

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez