11 Şubat 2009 Çarşamba

Hindistan cevizli kurabiye

Yazan Bal küpü zaman: 10:00


Oğlumun okuluna, arkadaşlarıyla birlikte yemeleri için kurabiye yaptım. Her zaman kullandığım tarifte biraz değişiklikle farklı bir görünüm ortaya çıktı.
Kurabiye için hamur
  • 1 maket oda ısısı margarin
  • 2 yumurta(1 tanesinin sarısı içine akı dışına)
  • 5 yemek kaşığı hindistan cevizi
  • 1 su bardağı toz şeker
  • kabartma tozu
    vanilya
  • 4 yemek kaşığı kakao
    damla çikolata
  • aldığı kadar un
Asıl tarifte kurabiyeler önce yumurta akına sonra hindistan cevizine bulanıp pişiriliyordu. Bu sefer, yumurta akını yarım pakete yakın pudra şekeriyle yüksek devirde çırpıp,krema kıvamına gelince pişen kurabiyelerin üzerine sürdüm, biraz hindistan cevizi serpip bir gece kuruttum. Bakalım beğenecekler mi?

7 yorum:

Ayca Karaoglan on 11 Şubat 2009 10:14 dedi ki...

Görüntüsü harika, eminim tadı da öyledir. Çocuklar benc bayılacak. Eline sağlık...

AskinAy on 11 Şubat 2009 10:30 dedi ki...

oh oh annesi nelerde yapmis böyle ogluna,emegine saglik gülüm,hepsinede afiyet bal sekerler olsun:)öptüm seni sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Oy oy ne güzel görünüm bu böyleee.
Eminim tadı da çok güzeldir.
Kargo yapsana bana dermişim:))
Ellerine sağlık canım
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

bence kesinlikle beğenecekler.. eline sağlık :)

embir on 12 Şubat 2009 00:02 dedi ki...

Kesinlikle ye beni ye beni diye bakıyorlar. Aslında ben rendelenmiş hindistan cevizinden ziyade direkt dilimlenmiş olanını yemesini severim. Afiyet olsun.

SİBEL - engüzeltatlar on 12 Şubat 2009 12:46 dedi ki...

Bence tadı süperdir, çünkü görüntüsü çok güzel.. Eminim çoçuklar da çok sevecek. Ellerine sağlık..

Primarima on 12 Şubat 2009 19:04 dedi ki...

Harika görünüyorlar yemede yanında yat misali.Çocuklarda çok sever böyle tatları, bendeee severim :):)eline sağlık.

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez