9 Haziran 2009 Salı

Tavuklu & Sebzeli Pilav

Yazan Bal küpü zaman: 18:31
pilav

Çocuklar için hepsi birarada bir pilav tarifi isterseniz şuna bir göz atın derim.

Öncelikle tavuklar kuşbaşı doğranır.

1 yemek kaşiğı soya sosu
1 yemek kaşığı nişasta
biraz süt karıştırılarak hazırlanan sosta en az 1 saat bekletilir.

Klasik domatesli pilav pilşirilir. Taze fasülyeler, patates, kabak, havuç küçük küçük doğranıp haşlanır.

Daha sonra sosta beklemiş tavuklar, yağda yüksek ısıda sotelenir.

Pilav, sebzeler( ben en son haşlanmış mısır da ekledim) ve tavuk etleri karıştırılıp servis yapılır.

Hem küçüklere hem büyüklere işte leziz bir pilav :)) Afiyet olsun.

7 yorum:

Pembe Tatlar on 9 Haziran 2009 20:40 dedi ki...

Offf görüntü şahane ellerine sağlık canım...

HUYSUZBALIK on 9 Haziran 2009 23:23 dedi ki...

Bir de kepekli pirinçle olsa tam diyetlik olurdu. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Primarima on 10 Haziran 2009 12:36 dedi ki...

Ben bayıla bayıla yerım bunuama benım uyuz kızım yemez ayıklar içindekileri:(

GeCe on 11 Haziran 2009 10:21 dedi ki...

resim yine harika bence herşeyi yemeyen çocuklar için ideal bir tarif

neslihan erzincan özgür on 11 Haziran 2009 14:49 dedi ki...

hımmm,nefis görünüyor.ellerine sağlık şeker.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

hem küçüklere hem büyüklere gerçekten. ben çok severim böyle karışımları. oğlum da bana çekmiş. yapıcam ben de. ellerine sağlık. :)

kubra zeynep kara on 14 Haziran 2009 22:29 dedi ki...

ben bayılırım böyle renkli pilavlara nefis görünüyor ellerine sağlık

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez