20 Haziran 2009 Cumartesi

Damla Çikolatalı Ve Bonibonlu Kurabiye

Yazan Bal küpü zaman: 01:48

Yaz tatili başladı ve çocukları tatile gidene kadar evde oyalamak zor oluyor. Allah'tan 2 çocuk olmaları bir işe yaradı. Arada bağrış çığrış olsa da birlikte bir şekilde vakit geçiriyorlar :) Günler uzun olduğu için bir sürü boş vakitleri var.

O boş vakitlerinden yararlanıp bu kurabiyeleri yaptık. Özellikle oğlum mutfakta yardım etmeyi seviyor. Kamera varmış ve program çekiyormuşuz gibi yapıp oyun oynuyoruz.

Mesela ben ona .... ustam yumurtaları getirdim diyorum , o da şunun içine kır filan diyor. Bazen unutup adıyla seslendiğimde hiç bozuntuya vermeden -Anne neyse ki reklam arasındayız, bir daha ismimi söyleme sakın, kameralar görmesin diyor. Çok masumlar gerçekten.
Manayla yemekler pişiyor, bir yandan da oyun oynamış oluyoruz :)

Tarife gelince
  • 1 yumurta
  • 2 su bardağı şeker
  • 1 paket teremyağ
  • kabartma tozu
  • vanilya
  • 3 çorba kaşığı hindistan cevizi, limon ya da portakal rendesi
  • aldığı kadar un
Bu malzemelerle yaptığımız kurabiyelerin bir kısmına damla çikolata, bir kısmına bonibon koyduk. Bir kısmına da ustamın :) isteği üzerine surat şeklini verdik. 175'c de önceden ısıtılmış fırında 15 dk pişirdik.

kurabiye2

8 yorum:

icimdeki yolculuk on 20 Haziran 2009 03:25 dedi ki...

reklam arasındayız ay ben bu çocuklara bayılıyorum..benim aklıma gelmez vallahi reklam arası felan kurabiyelerde çok güzel
sevgilerimle

harosa on 20 Haziran 2009 10:02 dedi ki...

hıımmmmm
çok güzel görünüyor
ellerine sağlık canım

neslihan erzincan özgür on 20 Haziran 2009 12:09 dedi ki...

çok güzel kurabiyeler,bayıldım.çok şirinler.ellerinize sağlık.sevgilerimle...

Pembe Tatlar on 20 Haziran 2009 13:10 dedi ki...

Geleceğin ahçısı:))
Çok cici olmuş kurabişler küçük ustanın ellerine sağlık:)

Hamarat hanım on 20 Haziran 2009 16:34 dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Malzemeler evde var sadece bonibon yok. Akşama hemen yapayım. Adı da "bal küpü kurabiyesi" olsun:)

lemanice on 20 Haziran 2009 17:27 dedi ki...

çok güzel benimkiler bayılır böyle şekerle süslü kurabişlere hemen yapmalıyım.sevgilerimle mutlu hafta sonları diliyorum canım.

Primarima on 20 Haziran 2009 18:43 dedi ki...

Çok güzel görunuyorlar yaaaa:)
BENIM KIZA YAPSAM BUNLARDAN VARYA ÜSTÜNDEKİ BONIBONLARI KOPARTIR GERISINI BIRAKIR:)

♥ŞANSLI♥ on 20 Haziran 2009 19:50 dedi ki...

Çocukların iyi vakit geçirmesini sağlar bu fikir.Çok iyi düşünmüşsün.Bence büyüklerde çok iyi bir vakit geçirir bahaneyle.Hepinizin eline sağık.
İyi akşamlar...

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez