16 Haziran 2009 Salı

Eski kıyafete geri dönüşüm :)

Yazan Bal küpü zaman: 23:47
hırka


Biz bayanlar giyim kuşamı erkeklerin anlayamayacağı kadar severiz nedense! Tabi bir genelleme yapmak doğru olmaz. Ama çarşı ve pazarlarda erkeklere oranla bayan sayısına bakınca fark belli olur.

Alışveriş iyi güzelde, aslında istenen sanırım değişiklik. Modanın da varoluş sebebi budur belki. İnsan olarak durağanlığı sevmiyoruz. Farklılıklara, küçük değişimlere ihtiyaç duyuyoruz belki?

Belki sırf bu ihtiyacımız sebebiyle mevsimler var, gece-gündüz var bilmiyorum. Ama bayanlarda bu takıntı daha fazla.


Bu sitede bir kaç küçük ayrıntıyla farklılaşan çok şık bir hırka görebilirsiniz. İşlemelerin ayrıntılarını da resimlemiş blog sahibi. Benim çok hoşuma gitti. Bir şeyleri elden çıkarmadan bir kere daha göz atmakta fayda var sanırım. Böylece devamlı tüketmek değil, üretiminde güzelliği ortaya çıkmış.

nakış

Bu sitede de ayrıntılı nakış videoları var. Teğelden başlamış ve bir çok farklı nakış çeşitini çok güzel anlatmış. Yani ben bile anladıysam kesin güzeldir :) Siz de inceleyin kim bilir belki bir gün yapasınız gelir ? ( Line stiches & bands yazısından itibaren linklere tıklayınca videolar ekrana geliyor)

4 yorum:

Pembe Tatlar on 17 Haziran 2009 09:57 dedi ki...

Harika ya:)

♥ŞANSLI♥ on 17 Haziran 2009 15:59 dedi ki...

Farklı bir hava katmış.Ceplerdeki işlemelerin aynı olmaması da farklılaştırmış.
Sevgiler...

HUYSUZBALIK on 17 Haziran 2009 22:21 dedi ki...

Çok hoş Ben genelde artık dar geldiği için veriyorum eski kıyafetlerimi. Bir gün eskitebilsem keşke. Böyle yaratıcı insanların el emeklerine de bayılıyorum. Sevgiler...

e.esma.albayrak on 17 Haziran 2009 23:29 dedi ki...

gerçekten tam bir geri dönüşüm olmuş ancak her aksesuarıda ekleyip böyle güzel şeyler çıkmaya biliyor tasarlamak cok önemli diziliş yerive sırası dahi ayrı bir hava katıyor herkim yapmışsa tebrik ediyorum çok güzel:))

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez