21 Haziran 2009 Pazar

Babanın Yeri Başka

Yazan Bal küpü zaman: 19:51
Bana bir masal anlat baba
İçinde denizler balıklar
Yağmurla kar olsun
Güneşle ay

Baba bir masal anlat bana
İçinde bütün oyunlarım
Kurtla kuzu olsun
Şekerle bal

Anlatırken tut elimi
Uykuya dalıp gitsem bile
Bırakıp gitme sakın beni

Bana bir masal anlat baba
İçinde tüm sevdiklerim
İçinde İSTANBUL olsun

Yeni Türkü

Benim babam mert adamdı,
Mangal gibi yüreği
Yufka gibi kalbi vardı,
Hayatım boyunca ona özendim
Fedakârdı !
Bir dikili Ağacı olmadı belki
Ama kendisi,
Onuruyla yaşayan koskoca bir çınardı
Üstümde ki kol kanat,
Sırtımı yasladığım dağ gibiydi
Ben babamın oğluyum,
Tepeden tırnağa anadoluyum

Fatih Kısaparmak



3 yorum:

tasarım mekani on 21 Haziran 2009 21:02 dedi ki...

babalar gunun kutlu olsun canim... sevgiler, medinem

Pembe Tatlar on 21 Haziran 2009 21:50 dedi ki...

Aklıma ilk gelen tabikide süper baba oldu:)))
Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle canım..

HUYSUZBALIK on 21 Haziran 2009 23:08 dedi ki...

Dinlerken ağladığım şarkı. Yıllardır dinlemedim. Sevgiler...

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez