19 Haziran 2009 Cuma

Cocuklara Kibritten Ev Yapimi

Yazan Bal küpü zaman: 00:18
Biz çocukken çok yaygındı bu kibritle birşeyler yapma işi. Az uğraşmamıştım kibritleri üst üste dizme işiyle. Günümüz çocukları oyuncaklara boğulduğundan artık pek ihtiyaç kalmadı herhalde.

Zaten kibrit kullanımı da eskisi kadar yok. Eskiden el altında mutlaka kibrit bulundurulurdu. Malum elektrik kesilince hemen gaz lambası, mum filan yakmak için. Düşündüm de ocaklar da şimdiki gibi değildi değil mi? Zaman o kadar hızlı akıyor ve her şey o kadar çabuk değişiyor ki kendimi tarihi bir kişilik gibi gördüm birden !!! Neyse yine mevzu dağıldı :)

Bu site kibritten ev yapımını anlatıyor. Oyuncaklarından sıkılan çocuklar için değişik bir aktivite olur kanaatindeyim. Yalnız buradaki ustalık istiyor daha basite indirgenebilir. Tabii bir miktar kibrite ihtiyacımız var.

5 yorum:

♥ŞANSLI♥ on 19 Haziran 2009 00:32 dedi ki...

Hep kibritlerle bir şeyler yapmak istemişimdir.Meraklarımın içinde oda var.Kısmet artık bakalım.Çok güzel yapılmış.
Paylaşımın için teşekkürler.
İyi geceler...

tasarım mekani on 19 Haziran 2009 01:57 dedi ki...

paylasim icin tskler.. kendi cocuklugumu hatirladim bende... ne oyunlar uydururduk kibritten... medinem

sergun on 19 Haziran 2009 09:43 dedi ki...

ben de yapardım kibritten maket, ama ben baş kısımları kazırdım hep.
bu da çok şirin olmuş, minicik..

Pembe Tatlar on 19 Haziran 2009 18:30 dedi ki...

Küçükken gazeteler ev maketleri verirdi kartondan ...
Onları anımsattı bana

HUYSUZBALIK on 19 Haziran 2009 22:25 dedi ki...

Çok güzel. Ama çocukların eline kibritle kutuyu aynı anda vermemek lazım bence. Ne olur ne olmaz. Sevgiler...

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez