29 Nisan 2009 Çarşamba

Güvenli Çocuk Oyun Siteleri

Yazan Bal küpü zaman: 08:15
Çocuklar için bilgisayar ve Internet kontrolsüz olması durumunda ciddi tehlike oluşturuyor. Fakat zamane çocukları da bunlardan nasiplenmek istiyor.

Bu durumda onlar için güvenilir sitelere ihtiyaç var. Daha önce bu konuda bir yazı yazmış ve bazı linkler vermiştim.

Bir kaç tane site daha buldum. Mesela çocuk oyuncak markası olan Bob The Builder'ın sitesi. Burada erkek çocuklar için zevkli oyunlar var. Oyunda inşaat işleri filan yapılıyor.

Bulduğum bir diğer site de oğlumun televizyonda bayılarak seyrettiği Zoboomafoo belgeselinin Internet sitesi. Burada da yine interaktif hayvanlı basit oyunlar var.

Yine geçen gün yazdığım uzay görüntülerini bloga eklerken farkettiğim Nasa Kids uzay ile ilgilenen çocukların bayılacağı bir site.

Bunlar gibi pek çok site bulmak mümkün. Tek dezavantajı sitelerin hepsinin İngilizce olması. Fakat çocuklar genelde bu tür oyunlarda ne yapacaklarını kolayca çözebiliyorlar :)

Her ne kadar bunlar güvenli siteler olsa da, çocuklara oynatmadan önce yine de bir göz atmakta yarar var sanırım.

Bir hatırlatma daha; mutlaka gözetiminiz altında internetten oyun oynamalılar. Mümkünse oyunlar masa üstüne indirilip, online olmadan oynansa çok daha iyi bence.

9 yorum:

zehra on 29 Nisan 2009 13:30 dedi ki...

COCUKLARI OLANLAR ICIN SUPER PAYLASIM OLMUS EMINIM SIKINTILI BIR KONUDUR

kubra zeynep kara on 29 Nisan 2009 14:36 dedi ki...

benim bile oynayasım geldi:)))

Primarima on 29 Nisan 2009 22:58 dedi ki...

teşekkürler...

üç böcek bir çiçek on 30 Nisan 2009 11:50 dedi ki...

paylaşımın için tşklr arkadaşım hayırlı günler diliyorum

Unknown on 30 Nisan 2009 12:35 dedi ki...

bu paylaşım çok yaralı oldu arkadaşım,sağol,sevgiler

Adsız dedi ki...

Benim oğlumda tam bilgisayar sever,bilgisayara indirilen ve sürekliliği olan bir oyunu vardı,çocuk oyunun basından kalkmak istemiyor,ne zaman fırsat bulsa bilgisayar basında,okula falan gitmek istemedi,neticede ben sildim.Bu tür oyunun baya zararını gördük anlıyacagın.Bu sitelerde şuan benim çok işime yarıyacak arkdasım bilgilerin için teşekkürler.
Üsküdardaki arkdasın

Bal küpü on 1 Mayıs 2009 15:12 dedi ki...

Üsküdarlı arkadaşım, sana katılıyorum. Zaten genel bir sorun bilgisayar oyunları. Tamamen yasaklamak çok zor, ama kısıtlı süre ve belli zamanlarda oynamaları için güzel oyunlar arayışı sürecek bu gidişle :)

Adsız dedi ki...

çok faydalı bir yazı olmuş. umarım oğlum bilgisayar oyunu oynayacak zamana geldiğinde de yararlanabiliriz bu sitelerden. teşekkürler :)

Oezguer on 8 Aralık 2009 01:17 dedi ki...

Merhaba,

www.oyuncakat.com sitesini de öneririm. Çocuklara yönelik içeriğiyle, güzel ve kaliteli bir çocuk sitesi.

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez