24 Nisan 2009 Cuma

23 Nisan ve Beraberlik

Yazan Bal küpü zaman: 14:23

Dün yolda olduğumuzdan maalesef yazamadım. Oğlum da okuldaki 23 Nisan resim yarışmasında 3. olmuştu ama ödülümüzü alamadık. Dönüşte alacağız artık.
Şu an itibariyle Bursa'dayım. Bugün Bursa'da tam 23 Nisan'da olması gereken hava var. Dün çocukların nasibine hava çok bozuktu. Güzel havalı 23 Nisan'lar önümüzdeki seneye inşallah.
Yukarıdaki resimler ilk meclis görüntüleri. Ne sıkıntılarla kuruldu o meclis. Bugünlere kolay gelinmedi. Umarım bundan sonra Kurtuluş Savaşı yıllarındaki sıkıntıları bir daha görmeyiz. Bayramların milletimizi birleştirmesi ve aradaki soğuklukları gidermesini diliyorum.
Kendi içimizde ortak yönlerimiz çok. Bundan sonra farklılıklara değil ortak paydaları ön plana çıkarmalıyız. Bu topraklarda çok farklı kültür ve dinlerden insanlar yüzyıllarca birlikte yaşadı. Bugün de bizler bunu başarabiliriz. Tek bir şeye ihitiyacımız var: Birlik olmak.

3 yorum:

♥ŞANSLI♥ on 24 Nisan 2009 15:03 dedi ki...

Düşüncelerine katılıyorum canım.
Hayırlı cumalar.

Hayal Arkadaşlarım on 24 Nisan 2009 16:01 dedi ki...

Düşüncelerinize sonuna kadar katılıyorum. Zaman birlik olma zamanıdır.

Oğlunuzu da aldığı ödül için tebrik ederim. Sevgiler.

Paşa on 24 Nisan 2009 20:50 dedi ki...

ay oğlunu tebrik ediyorum:))

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez