19 Nisan 2009 Pazar

www.balkupu.org

Yazan Bal küpü zaman: 23:31
Blogu yazmaya başlayalı yaklaşık 5 ay oluyor. Bu kadar bile süreceğini tahmin etmiyordum. Ama şimdilik hoşuma gidiyor, devam ediyorum. Bu blog sayesinde kendimi de geliştirdiğimi düşünüyorum.

En azından fotoğraf ve bilgisayar ile ilgili detaylar öğrendim. Yaptıklarımı, bildiklerimi ve bulduklarımı paylaşmaktan zevk alıyorum.

Bu arada siteye ulaşımı kolaylaştırmak için bir alan ismi alsak mı ?diye düşündüm. Sağolsun eşim bu işi halletti. İsteyenler artık buraya http://www.balkupu.org adresinden de kolaylıkla ulaşabilecek. Hadi hayırlısı olsun bakalım. İnşallah güzel şeylere gebedir :)

10 yorum:

tasarım mekani on 20 Nisan 2009 00:52 dedi ki...

hayirli ugurlu olsun.. Daha nice uzun siteli gunlere.. medinem

Ayca Karaoglan on 20 Nisan 2009 08:13 dedi ki...

isim hakkını alman güzel olmuş, hadi bakalım hayırlı olsun:) güzel bir hafta olsun...

Bal küpü on 20 Nisan 2009 09:24 dedi ki...

Teşekkür ederim medinem.
Bu arada Ayça şu fotoğraf merakımı ve azda olsa bildiklerimi sana borçluyum teşekkür ederim paylaşımların için :)

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun

frambuazlı ruh pastasıyım on 20 Nisan 2009 11:23 dedi ki...

hayırlı ugurlu olsuuun. darisi bizim de basimiza:)

Hayal Arkadaşlarım on 20 Nisan 2009 11:52 dedi ki...

Hayırlı olsun. Bloğunu merakla takip ediyorum. Kimi sessiz kimi yorumlu :) Sevgiler.

kubra zeynep kara on 20 Nisan 2009 12:42 dedi ki...

darısı başımıza:))
bende çok yeniyim ve öyle hoş şeyler gördüm ki burda.ne çok becerileri olan güzel insan varmış.
hayırlı olsun yeni sayfanız

Primarima on 20 Nisan 2009 13:40 dedi ki...

hayırlı olsun:)

Sedosh on 20 Nisan 2009 15:25 dedi ki...

Hayırlı olsun. Yazılarını severek takip ediyorum.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Tebrikler. sizi takip ediyorum ve çok beğeniyorum.paylaşımlarınız da çok güzel(gerçi bilgisayar, internet, bloglar beceremiyorum) size teşekkür eder.hayırlı olsun.
emine

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez