10 Nisan 2009 Cuma

Dejavu

Yazan Bal küpü zaman: 00:25
Zaman döngüsü, boyut, mekan değiştirme gibi kafayı karıştıran kavramlar üzerine bol aksiyonlu bir film .

Lost dizisini takip ettiğim için forumlarda Dejavu filminden bahsediliyordu,ben ancak izleyebildim.

Güzel bir film sürükleyici tavsiye ederim kafalarda soru işaretleri oluşturuyor. Akış güzel oyuncularda etkileyici. Gerçi klasik Amerikan filmlerinde olan abartıyı yaşatıyor (yok ya bu kadar da olmaz dedirttiği sahneler dolu) ama izlemeye değer bir film.

O kadar çok sinemalarda işleniyor ki yani geçmiş değişir mi? geleceğe müdahale edilebilinir mi? Ben bu fizikçilerden ümitliyim bir şeyleri çözecekler:)) Yalnız insanlık, bu zaman- boyut- mekan gizemini çözüme ulaştırdığı zaman galiba bu dünya hayatı da bitmiş olacak artık hep beraber zamandan uzak bir ahiret hayatında olacağız bu gidişle!!! Çünkü içinden çıkılamaz bir kısır döngüye giriyorsunuz mecburen.

Bu arada ne anlattığımı muhtemelen anlamayanlar olacaktır. Şimdi yazdıklarımı okudum da iyice kafa karıştırdım. En iyisi izlemeyenler bir izlesin, izlemiş olanlara da bool düşünceli günler :)

Acaba Lost dizisi bu olayı nereye bağlayacak ya da bağlayabilecek mi o da ayrı bir merakım yani :)

9 yorum:

♥ŞANSLI♥ on 10 Nisan 2009 07:30 dedi ki...

Ne yaparlarsa yapsınlar ölümsüzlüğü bulamazlar.
Bir cansıza can vermezler.
Diğerleri ilim bilim.
Hayırlı cumalar..

3prenses on 10 Nisan 2009 08:20 dedi ki...

lost benimde zevkle izlediğim dizi.ama filmi izlemedim.hemen bugün alayım haftasonu izliyelim.

Moonish (moonsun) on 10 Nisan 2009 16:42 dedi ki...

Bu film benim de kafami karistirmisti :)) Kuantum fizigi ise yarar mi acaba :))

kubra zeynep kara on 10 Nisan 2009 19:24 dedi ki...

izlediğim bir film çok beğenmiştim.zlemeyenlere bende tavsiye edebilirim:))

lemanice on 10 Nisan 2009 21:22 dedi ki...

merhaba canım ben geldim:))sayfanı beğeniyle gezdim ama şu filmler hakkında heeeçç bişe diyemeycem kafamı yorasım yok:))(seyretmedim ki hiç) sevgiler.sende yorma kafanı.

Primarima on 11 Nisan 2009 15:47 dedi ki...

ben fazla film izleyen biri değilim vakit bulamıyorum ve izleyenlere özenıyorum,ama burdan ordan okudugum tavsıyelerı eşime anlatıyorum, işe yarıyor, dejavuyu ızlememısdı şimdi anlatırım izler artık.

leyya on 11 Nisan 2009 19:10 dedi ki...

sevgili balküpü çok teşekkür ediyorum güzel ödülün için.mutlu oldum))
filmi merak ettim ben de.ama en çok önceki posttaki siteyi merak ettim.tanıtım için çok tşk ediyorum.eminim çok işime yarayacak gördüklerim.
sevgiler

GeCe on 12 Nisan 2009 22:33 dedi ki...

gitmek isteyip de gidememiştik ama sonra da seyredebiliriz daha o kadar olmasa da var birşeyler fizikçilerin yaptığı birkaç saniye de olsa yapılıyor ancak daha temel

bende sana fringe diyorum eğer bu tip şeyleri seviyorsan digimax ta da oynuyor galiba bir bak bakalım

Bal küpü on 13 Nisan 2009 07:17 dedi ki...

Sağol GeCe önerini dikkate alacağım maalesef Digitürk kullanmıyorum ama bu tarz film ler arada düşündürmesi açısından iyi oluyor gerçekten :)

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez