16 Nisan 2009 Perşembe

Brokoli Salatası

Yazan Bal küpü zaman: 14:55
Blogumun görünümünü nasıl değiştiririm diye günlerdir gezmediğim site kalmadı. Kararsızlıktan şimdilik böyle oldu. Beni tanıyanlar bilir, kararsızlığım çoktur. Kolay beğenmem, hemen karar veremem filan.

Bir de değişikliği severim. Evde taşıyabildiğim bütün mobilyalar sürekli yer değiştirir. Küçük bir oturma odam var, 40 şekle girdi desem mübalağa etmiş olmam. {Neyse biraz abarttım galiba ;) }

Nerde kalmıştım evet yani diyeceğim o ki, bir süre sonra belki bu görünümde değişir. Ama şimdi hoşuma gidiyor, içimi açıyor, bahara yakışıyor. Ne demişler tebdil-i mekanda ferahlık vardır di mi ama :)

salata

Evet gelelim sadede. Geçen gün bir tanıdıkta yedim bu salatayı çok hoşuma gitti.

Hemen denedim. Hep hafif hem doyurucu herkese tavsiye ediyorum.
  • Haşlanmış brokoli
  • Közlenmiş biber
    Haşlanmış mısır
  • Bol dereotu, maydanoz
  • Limon, yağ, tuz hepsi karıştırılır.
Servisten önce üzerine şu piyasada satılan ofis 3-5 krakerleri {daha güzel oluyormuş} ya da benim yaptığım gibi herhangi bir cips parçalanır. Afiyet olsun :)
salata2

13 yorum:

zehra on 16 Nisan 2009 15:25 dedi ki...

ellerıne hımmm cok ıstah acıcı gorunuyor

Ayca Karaoglan on 16 Nisan 2009 15:29 dedi ki...

O eşyaları taşıma canım bal küpü, bende de aynı sıkıntı vardı :) elime ne geçse ağır-hafif farketmeden ordan oraya taşıyordum. sonunda bel fıtığı oldum :S şimdi elimi istesem de süremiyorum eşyalara :D ağır şeyleri taşıma gözünü seviyim... brokoli salatasına da bayılırım, çok leziz duruyor :)

kubra zeynep kara on 16 Nisan 2009 16:40 dedi ki...

çok nefisss çokkk.

Bal küpü on 16 Nisan 2009 16:45 dedi ki...

Bunu düşüneceğim Ayça, çok haklısın fıtık tehlikesini unutmamalı :)

Adsız dedi ki...

bende günlerce şu olsun bu olsun diye kafamı patlattım,ama görüntü çok hoş olmuş,beğendim canım.Salatada mükemmel,ben biberlisini yapayım,kalori fazlası olmasın,öptüm,sevgiler.

GeCe on 16 Nisan 2009 21:23 dedi ki...

harika görünüyor cips koymak da iyi fikir valla blogun da iç acıcı olmuş

Primarima on 16 Nisan 2009 22:49 dedi ki...

sAĞLIK FIŞKIRIYOR SALATADAN...

Derya on 16 Nisan 2009 23:30 dedi ki...

Salata çok leziz görünüyor. Çok yararlı diye sıkça yemeye çalıştığım bir sebze birde bu şekilde deneyeceğim salatayı. Ellerine sağlık..

Paşa on 17 Nisan 2009 00:12 dedi ki...

benimde bel arada bir ağrır..herhafta halı silkelerdim şimdi yapamıyorum umarım fıtık değildir?
ah salatan nefis ve bol vitaminli görünüyor denemeli..

Moonish (moonsun) on 18 Nisan 2009 11:55 dedi ki...

arada degisikli yapmak iyi geliyor, insan yenilenmis hissediyor :)) annem de cok sik odanin seklini degitiridi :)) veeee yeni temaya bayildim, cok sik bence :)) bir sure kalsin :)

tasarım mekani on 18 Nisan 2009 23:46 dedi ki...

bu salatayi bende biliyorum ve cok guzel oluyor hakikaten.. ama guzel olan birsey daha var... salata tabagin ve yanindaki karistirma malzemeleri... gule gule kullan onlari.. sevgiler, medinem

Bal küpü on 19 Nisan 2009 09:08 dedi ki...

Gerçekten tabağımı severek kullanıyorum, tam salatalara göre:)

Bal küpü on 19 Nisan 2009 09:08 dedi ki...

Gerçekten tabağımı severek kullanıyorum, tam salatalara göre:)

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez