5 Mayıs 2009 Salı

Susam sokağı geri gelsin!

Yazan Bal küpü zaman: 15:07
 

Susam sokağı 80'li yıllarda çocuk olan biz bugünün ebeveynlerinin olmazsa olmazıydı.

Bizim çocuklarımızın da böyle bir yapımı izlemesini isterim. Susam sokağının ingilizce sitesi BURADA. İçinde oyunlar, videolar var.

Fakat Tahsin amcalı, Zeynep ablalı, Kırpıklı susam sokağımız geri gelse çok iyi olur diyorsanız, Gülcan'ın başlattığı bu akıma siz de buyrun.

TRT çocuktan Susam Sokağı'nı tekrar başlatması için herkes lütfen buraya tıklayıp istekte bulunsun. Blogu olan olmayan herkesten küçük bir rica bu. Teşekkürler Gülcan :)

5 yorum:

Tuğba Agaci on 5 Mayıs 2009 16:08 dedi ki...

Kesinlikle ben de Susam sokağını istiyorum :( TRT Çocuk'a hemen yolladım isteğimi!

Adsız dedi ki...

sevgili BalKüpü asıl ben teşekkür ederim katıldığın ve bu blogu izleyenlere de duyurduğun için. Zor gibi görünse de bakarsınız başarırız yeniden yayınlanmasını sağlarız. Sevgiler..

GeCe on 5 Mayıs 2009 21:46 dedi ki...

birşeyler yazıcam bende bu konuda

Adsız dedi ki...

ben 87 doğumluyum ama bende yetiştim susam sokağına ve minik kuş hastasıydım.babam o yüzden bana çok civciv alırdı ama ölürlerdi hep:( baktı onlar ölüyo oda sarı muhabbet kuşu aldı.bende hemen TRT çocuğa yolluyorum isteğimi ve bana onları hatırlattığınız için teşekkür ediyorum:)

Prima Donna on 7 Mayıs 2009 09:45 dedi ki...

kesssssinlikle dönmeliii!! benim minik kardeşim de izlemeli. ben de izlerim:) Bu istek hep içimdeydi ama aklıma gelmemişti bu sağol:D

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez