9 Mayıs 2009 Cumartesi

Benjamin Button'un Tuhaf Hikayesi

Yazan Bal küpü zaman: 13:11

Kim olmak istiyorsan olabilirsin
Bir zaman kısıtlaması yok, istediğin zaman başlayabilirsin
Bir kuralı yok, değişebilirsin ya da aynı kalabilirsin...

Gerçekten tuhaf. Hem de çok tuhaf. İnsanın algılarını ters yüz eden bir film. Hayata dair, yaşlanmak ve ölüme dair duygusal bir hikaye.

Yaşlı bir bebek olarak doğar Benjamin ve her geçen gün gençleşir. Sonunda da bir bebek olarak ölür.

Bu arada da başından bir aşk hikayesi geçer. Hayattaki duruşu gayet olgun. Düşünün aklı çocukken tam bir dede. Çocuk, koşmak ve oynamak istiyor ama bedeni buna müsait değil. Yaşlandığında da tam tersi.

Neyse ki Allah her şeyi yerli yerinde yaratmış. Filmi seyredince de diyorsunuz ki düzen tam.

Hikayede kızla annesi arasında geçen olaylar bana 'Yüreğinin götürdüğü yere git' romanını hatırlatsa da Benjamin'nin hikayesi orjinal.

Daha duygusal ve etkileyici işlenebilir miydi? artık orasını da film eleştirmenlerine bırakıyorum :) Velhasıl izlemeye değer bir film.

10 yorum:

biyasimadahagirdim on 9 Mayıs 2009 13:27 dedi ki...

kaç hafta önce bir arkadaşımın tavsiyesiyle aldım cd sini, vakit ayrıp bir türlü izleyememiştim, sizin yazınızı okuyunca iyice merak ettim.. hemen şimdi başlıyorum:)

kubra zeynep kara on 9 Mayıs 2009 18:52 dedi ki...

izlemek istediğim bir film.
teşekkürler heyecan uyandırdın birden.
ayrıca anneler gününüzü kutlarım

KelebekGibi on 9 Mayıs 2009 19:08 dedi ki...

Kesinlikle izlemeye deger bir film, bende izlemis ve yorumlarimi yazmistim bloguma. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ablamın izlemiş çok üzülmüştü,oğlu var özürlü,orda oğlunu bu durma çok bağdaştırmıştı,oğlum her seferinde büyüdünde hep bebek olacak demişti,ordada kahraman yaşı ilerleyipti büyümesi gerekirken bir bebek olmak yolunda ilerlemişti,bakınca gerçek hayattada böylesi bebekler var ne kadar büyüselerde:(
Üsküdar

zehra on 9 Mayıs 2009 21:33 dedi ki...

o kadar cok okudum kı bu fılmın yorumunu ılk fırsatta ızleyecegım cok merak edıyorum
ayrıca anneler gununuz kutlu olsun:)

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ on 10 Mayıs 2009 15:03 dedi ki...

bn izlemiştim cok güsel gercekten izlenmeye değer bi film sevgiler
ANNELER GUNUNUZ KUTLU OLSUN

Ayca Karaoglan on 11 Mayıs 2009 08:27 dedi ki...

Kesinlikle izlenmesi gereken bir film. Filmdeki makyajlar, dönemlere ait kıyafetler, çekim teknikleri çok başarılı. Bizimkiler de görüp biraz feyz alsa ne olur sanki... :) İyi haftalar bal küpü...

3prenses on 11 Mayıs 2009 08:41 dedi ki...

oscar aldıktan hemen sonra izledim yorum hiç okumamıştım filmle ilgili sadece ismi etkilemişti.izledim süpermiş gerçekten.ismi gibi kendide etkiledi.

manii on 11 Mayıs 2009 12:21 dedi ki...

Gerçekten çok güzel ve etkileyici bir filmdi bende izlemiştim ve yorumlarımı bende yazmıştım blogumda gerçekten insanın algılarını ters yüz ediyor film ...
Bu arada anneler gününüzüde kutlarım gecikdim ama :)

*kelebekana*-* on 12 Mayıs 2009 11:57 dedi ki...

ben izledim bloğumdada anlatmıştım ..en beğendiğim filmler arasına girdi ...sevgiyle kal ..

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez