5 Mayıs 2009 Salı

Ekşili Köfte Çorbası

Yazan Bal küpü zaman: 19:25
çorba 2

KÖFTESİ için
Kıyma
Soğan
Pirinç
Maydanoz
Tuz, karabiber

Soğan rendelenir. Kıyma, pirinç, tuz, maydanoz, karabiber karıştırılıp minik top top köfteler hazırlanır. Bir tepside köfteler çevrilerek una bulanır.Tencerede kaynamış olan suya atılır. 15 dk. pişirilir. Bu aşamada ben çorbanın daha beyaz görünmesi için suyun bir kısmını döküp, tekrar sıcak su ekliyorum.{tercih size kalmış tabi}

TERBİYESİ için
1 yumurta
yarım limon
3 yemek kaşığı yoğurt

Limonun suyunu yoğurt ve yumurtayla karıştırıp, çorbanın suyundan azar azar bu karışıma ilave ediyoruz. Elde ettiğimiz terbiyeyi yavaş yavaş karıştırıp çorbaya katıyoruz. 5 dk sonra çorbamız hazır.

Çocuklar için besleyici bu çorbaya, küp doğranmış havuç ve patateste eklenebilir. Afiyet olsun :)

çorba

11 yorum:

zehra on 5 Mayıs 2009 20:18 dedi ki...

ellerıne saglık cok guzel gorunuyor masallah

GeCe on 5 Mayıs 2009 21:44 dedi ki...

çok severim biz buna çorba değil yemek deriz ama zaten çorba gibi aynı zamanda bu arada senin resimlerine bayıldığımı tekrar söyleyeyim

DAISY DESIGN on 5 Mayıs 2009 22:43 dedi ki...

canım süper olmus ellerine saglık ben de bloguma beklerim sevgiler

♥ŞANSLI♥ on 5 Mayıs 2009 22:44 dedi ki...

Ellerine sağlık çok severim bu çorbayı..
Sevgiler.

Unknown on 5 Mayıs 2009 23:07 dedi ki...

Tarif için teşekkürler,yarın bunu yapıyoooruuummm,sevgiler

tatlilar gülcandan on 6 Mayıs 2009 00:12 dedi ki...

Eksili köfte corbasi nefis görünüyor ellerinize saglik.Emeyinizede saglik resimleriniz sanki sanat eseri kaliteli .Banada beklerim her sey gönlünüzce olsun iyi aksamlar

kubra zeynep kara on 6 Mayıs 2009 00:46 dedi ki...

bayıldım bu tarife.
soğuk havalarda çorba gibisi varmı:))
deneyeceğim inşallah

Bal küpü on 6 Mayıs 2009 19:02 dedi ki...

Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için :)

Ben de sizin sayenizde elimden geldiğince özen göstermeye çalışıyorum resimlere.

Paşa on 6 Mayıs 2009 23:38 dedi ki...

görünüm harika bende çok sever ve arada da olsa yaparım komşum dediğin gibi havuç ve ptates de koyar:)

Adsız dedi ki...

hımmmmm kokusu buraya kadar geldi :)
ellerinize saglık:)
anneler gününüz kutlu olsun

Adsız dedi ki...

süper bi tarif denedim

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez