4 Mayıs 2009 Pazartesi

Slumdog Millionaire

Yazan Bal küpü zaman: 21:10


Kenar Mahalle Milyoneri harika bir film. Geçenlerde izledik. Klasik Amerikan filmlerinin yanında profesyonel olmayan Hintlilerinin oynadığı bu film Oscar töreninde de ödülleri süpürmüştü. Bence gerçekten haketmiş.


Bu filmi izleyince Hint fakiri kelimesinin tam olarak ne anlama geldiğini farkediyor insan. Bir milyar insan yaşadığındandır herhalde ki Hindistan'da insan hayatının pek değeri olmadığı anlaşılıyor.


Fakir bir çocuğun kim milyoner olmak ister yarışmasına katılana kadar geçen hayatı, yarışma ile örgülenerek anlatılıyor. Tabii içinde bir de hüzünlü bir aşk hikayesi serpiştirilmiş.


Bana hep egzotik gelen ve turistik olarak cazip görünen Hindistan'a şu an bedava götürüp getireceğiz deseler herhalde hiç yerimden kımıldamazdım. Filmi seyredince neden böyle dediğimi anlarsınız...

7 yorum:

kubra zeynep kara on 4 Mayıs 2009 23:22 dedi ki...

çok güzel keyifle izlenen bir film:))

Aşk Meleği on 4 Mayıs 2009 23:29 dedi ki...

Bende seyrettim ve gerçekten çok beğendim, mutlaka izlenmesi gereken bir film...

♥ŞANSLI♥ on 4 Mayıs 2009 23:46 dedi ki...

Merak ettim doğrusu...
İyi geceler

frambuazlı ruh pastasıyım on 5 Mayıs 2009 00:05 dedi ki...

bok çocuk sahnesi nasıl ama:P heheh hala aklıma geldikçe gülüyorum :D

Bal küpü on 5 Mayıs 2009 01:10 dedi ki...

Valla ben de o çocuğu bütün gece söyledim durdum :)

3prenses on 5 Mayıs 2009 08:15 dedi ki...

bende izlemiştim hatta blogdada yazmıştım süper diye.

manii on 5 Mayıs 2009 10:07 dedi ki...

Gerçekten güzel bir filmdi bende geçenlerde seyretmiştim.Hindistanı bende pek merak ediyordum,senin dediğin gibi filmi seyrettikten sonra bedava götürseler gitmem diyorum :)

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez