20 Mayıs 2009 Çarşamba

Kağıttan Elişi Çalışmaları

Yazan Bal küpü zaman: 23:10

Kağıtlarla yapılan elişi çalışmaları çok güzel oluyor. Özellikle oğlum anaokuluna başladığından beri fon kartonlarıyla doldu evimiz. Bu kartonların bir sürü performans ödevleri, kavram haritaları yapımında bize faydası oldu.
Ama kağıttan yapılan bu güzellikleri görünce , bir kez daha sanatçı ruhlu insanlara hayran oldum.

Heyhat ki her insana nasip olmuyor böyle yetenekler :( Eh işte bizde olanla idare ediyoruz artık :)

KAĞIT2

Neyse konuyu bulandırmayayım :) Nette gördüm ve çok hoşuma gitti. Renkli fon kartonlarıyla benzer çalışmalar yapılabilir.
KAĞIT

Yulia Brodskaya bir Rus. İngiltere'de sanat mastırı yapmış. Kağıt, el emeği , origami, grafik ve illüstrasyonla uğraşıyor. Çok güzel çalışmaları var. Sitesinden ayrıntıları görebilirsiniz.

9 yorum:

zehra on 21 Mayıs 2009 00:03 dedi ki...

ay su sondakıne bayıldım cok guzel kesınlıkle

GeCe on 21 Mayıs 2009 10:13 dedi ki...

canım bunlara quilling deniyor ben yeğenlerime etkinlik olarak yaptırıyorum tabi bu kadar orjinal değil ama kartonu büküp çeşitli çiçekler kelebekler falan bunların özel aletleri var o ayrı

Hayal Arkadaşlarım on 21 Mayıs 2009 11:15 dedi ki...

Anacım bu resmen sanat eseri olmuş. Yap as duvarına. Çok çalışmak lazım bunlar için. Yapanın emeğine ellerine sağlık. Fikir olması açısından çok iyi.

Sevgiler.

♥ŞANSLI♥ on 21 Mayıs 2009 11:44 dedi ki...

Sanatın her dalını seviyorum.
Çok güzel
Sevgiler.

Ayca Karaoglan on 21 Mayıs 2009 13:07 dedi ki...

Çok güzel gerçekten, teşekkürler canım paylaşımın için...

Primarima on 21 Mayıs 2009 13:39 dedi ki...

Çok şaşırdım çok güzel olmuşlar...

Bal küpü on 21 Mayıs 2009 14:27 dedi ki...

İsmini bilmiyordum, ama gerçekten özel aletlerle yapılabilecek bir şeye benziyor :)

Adsız dedi ki...

yha bhen nie gremiom yardımcı olurmusunus

Adsız dedi ki...

ben görsel sanatlar öğretmeniyim öğrencilere bunları yaptırabilirim emeği geçen herkese teşekkürler...

 

BalKüpü Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez